پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 528
نویسنده : خبرنامه

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش، نعیم ابراهیمیان؛ معاون بازاریابی این شرکت با اعلام این خبر گفت: در راستای هماهنگی­‌های انجام شده فی‌مابین فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق‌کوروش و سازمان نظام پرستاری کشور و در آستانه تولد حضرت زینب و روز پرستار و با هدف تجلیل از کادر پرستاری کشور که همیشه و به ویژه در یک سال اخیر و با شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این اپیدمی و دفاع از سلامت مردم قرار داشته و به حق شایسته دریافت عنوان "مدافعان سلامت" شده اند، سه خدمت ویژه تخفیفمحور را به پرستاران عضو سازمان نظام پرستاری کشور ارائه می­دهد.

معاون بازاریابی افق کوروش افزود: پرستاران عضو سازمان نظام پرستاری کشور می توانند با نصب اپلیکیشن اکالا (فروش اینترنتی افق کوروش) از تخفیف 50 هزار تومانی برخوردار شوند. همچنین پنج درصد تخفیف مازاد بر تخفیف های همیشگی و معمول افق کوروش برای پرستاران در نظر گرفته شده است. به این ترتیب که اطلاعات ارسالی از سوی سازمان نظام پرستاری کشور در بانک اطلاعاتی شرکت فروشگاه­‌های زنجیره­‌ای افق کوروش درج شده و بر اساس آن پنج درصد تخفیف مازاد به پرستاران ارائه خواهد شد. (برای مشاهده تخفیف­‌های بیشتر به مجله اکالا مراجعه کنید)

ابراهیمیان ادامه داد: تا پایان همه‌­گیری ویروس کرونا در کشور کالاهای سفارش داده شده توسط پرستاران گرانقدر به فروشگاه اینترنتی افق کوروش بدون محدودیت در کمتر از یک ساعت و به صورت رایگان به دست آن‌ها خواهد رسید.

معاون بازاریابی فروشگاه­‌های زنجیره‌­ای افق کوروش در پایان گفت: هم اکنون علاوه بر این خدمات ویژه که به مناسبت روز پرستار در نظر گرفته شده است در صدد انعقاد تفاهم نامه‌­ای با سازمان نظام پرستاری کشور هستیم که در صورت نهایی شدن آن دامنه خدمات ارائه شده به پرستاران عزیز کشور گسترده‌­تر خواهد شد.




سخنرانی زنده رهبر انقلاب با مردم
نوشته شده در یک شنبه 30 آذر 1399
بازدید : 535
نویسنده : خبرنامه

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیها و روز پرستار، رهبر انقلاب اسلامی به صورت زنده و تلویزیونی با مردم سخن خواهند گفت.

این سخنرانی امروز ساعت ۱۱ از شبکه‌ یک و خبر و رادیو ایران پخش خواهد شد.




آشنایی کامل با سی آر ام اوج
نوشته شده در یک شنبه 30 آذر 1399
بازدید : 101050
نویسنده : خبرنامه

CRM به عنوان بهترین برنامه CRM شناخته می شود، مفهوم CRM و برنامه های CRM به طور جداگانه توضیح داده خواهند شد. همانطور که معلوم است، سی رام یک فرایند مدیریت رابطه برنامه ریزی شده برای مشتریان کسب و کار موجود و آینده است. هر استراتژی یا روشی تعامل مشتری را با استفاده از داده ها می سازد، بهبود می بخشد و مدیریت می کند، مفهوم CRM را بالا می برد. اما امروز اگر از کسی پرسیده شود CRM کیست؟ بیشتر پاسخ ها ابزار و فناوری CRM (نرم افزار CRM) هستند.
یک وب سایت معتبر شام در گزارش جامع خود برای پاسخ به سوال CRM وجود دارد؟ قلب تپش به هر کسب و کار در حال توسعه معرفی شده است. در واقع یک برنامه CRM یا سیستم ابزار مناسب برای جمع آوری، سازماندهی و تجزیه و تحلیل داده های مشتری، برقراری ارتباط با آنها را آسان تر و مفیدتر می کند.
به طور خلاصه نرم افزار CRM ابزاری هوشمند و تکنولوژیکی برای مدیران سازمان است تا به تمام اهداف سازمانی با سرعت بالا و دقت سیستماتیک و برنامه ریزی شده دست یابند. این برنامه ها ابزاری برای درک وضعیت فعلی سازمان و برنامه ریزی برای آینده آن هستند و معمولاً شامل واحدهای مختلف ارتباط با مشتری، خدمات پس از فروش، تبلیغات، دست زدن، ذخیره سازی، اتوماسیون اداری، مدیریت عملیات، تجزیه و تحلیل داده ها و هوش کسب و کار، مرکز تماس، باشگاه وفاداری مشتری، مدل ساز و غیره هستند.
مزایای بسیاری در استفاده از نرم افزار CRM است که فراتر از تسهیل فرایندهای کسب و کار روزانه وجود دارد. CRM نه تنها به شرکت ها کمک می کند تا اطلاعات خود را ذخیره کنند و تغییرات خود را پیگیری کنند، بلکه منجر به توسعه فروش بلند مدت نیز خواهد شد. این برنامه ها می توانند نقش مهمی در صرفه جویی در وقت، هزینه های سازمانی و بهبود کارایی و تاثیر تیم های فروش داشته باشند. اما بهترین راه برای تصمیم گیری استفاده از کتابچه راهنمای انتخاب نرم افزار CRM است.

بیشتر مطالعه کنید: 

https://www.owj.io/what-is-CRM




دشمن عُرضه جنگ مردانه با ایران را ندارد
نوشته شده در شنبه 8 آذر 1399
بازدید : 508
نویسنده : خبرنامه

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: دشمن عرضه جنگ مردانه با ایران را ندارد. مرگ اسرائیل نزدیک است. این آخرین دست‌وپا زدن‌های قلدرهای جهان و غارتگران بین‌المللی است.