پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 810
نویسنده : خبرنامه

 

در حال حاضر بنا به نیاز سطوح در بازار ۷ نوع نازل وجود دارد. از لحاظ مصرف سوخت نیز پمپ کارواش در دو مدل گاز سوز و برقی در بازار موجود است. سر و صدای بیشتری نسبت به پمپهای دیگر ایجاد میکند و وزن و اندازه و تولید دود آن نیز بسیار بالاتر از بقیه پمپ کارواشهای موجود در بازار است. در مقایسه با سایر پمپها قیمت بیشتری دارد و هزینه تعمیر و نگهداری آن زیاد است و همچنین سر و صدای زیادی دارد. پمپهای صنعنتی سه فاز بوده در حالی که در نوع خانگی این پمپها تک فاز هستند. این مهساز کم مصرف برای انجام فعالیت نیاز به برق 220 یک فاز دارد هر چند که بنا به درخواست مشتری ، کارخانه سازنده می تواند سیستم برق مصرفی دستگاه را به برق سه فاز صنعتی مجهز کند. از پمپ صنعتی برتولینی کارواش برای شستشوی سطوح و خودرو در مکانهایی که دسترسی به برق 3 فاز ندارند، استفاده میشود.این پمپ باید با الکتورموتور تک فاز 3 اسب بخار کوپل شود، که کارواکس این کار را با بهترین الکتروموتو حال حاضر یعنی "موتوژن" انجام داده است.پمپ کارواش صنعتی برتولینی هم مانند کوپل پمپ Comet ایتالیا، بر روی شاسی ثابت یا متحرک به همراه شیرفشار شکن، 10 متر شیلنگ فشار قوی و گان و نازل ابصورت کاملا آماده به کار ارائه میگردد.قدرت فشار خروجی این پمپ 100 بار و حداکثر آب دهی آن 11 لیتر بر دقیقه است.

دستگاه پمپ کارواش از طریق سوختهای فسیلی و یا جریان برق، انرژی مورد نیاز خود را تامین میکنند. به همین خاطر آن ها امکان پمپاژ سیالات با ویسکوزیته بالا، با ذرات جامد یا سیالات خورنده مثل آب شور را دارند. در روش اول از یک شلنگ جانبی که به بدنه واترجت یا کارواش متصل است برای پاشش مواد شوینده استفاده میشود. در واقع به کمک پمپ کارواش، آبی که توسط یک شیر ورودی در درون یک مخزن ذخیره شده با حرکت جابه جایی مثبت پمپ، فشار وارد شده بر این آب بالا رفته به طوری که با باز کردن شیر خروجی این فشار را به لنس و نازل منتقل میکند. منبع آب نیز به کمک یک شیلنگ نازل به دستگاه پمپ کارواش متصل میشود. این فرآیند باعث میگردد تا با کمک فشار وارد آمده بر روی آب توسط پمپ به راحتی بتوان هر نوع آلودگی را از روی سطوح پاک کرد. به این صورت که وقتی کاربر ماشه تفنگی را رها میکند دهانه خروجی به صورت اتوماتیک بسته شده و آب به مسیر ورودی خود باز میگردد. یکی از اصلیترین قسمت پمپ کارواش محسوب میگردد. یکی از نازل هایی که برای سطوح سخت استفاده می شود نازل توربوی روتاری (دوار) است. 

نازل توربوی روتاری از رایجترین نازلها در سطوح مختلف به شمار میآید. دیجی کالا تمامی مشخصات کامل با عکس واضح انواع دستگاه ها و برند های معروف کارواش مانند بلک اند دکر( Black&Decker)، کرشر( Karcher)، بوش( Bosch) و رونیکس( Ronix) را در سایتش قرار داده و با ارائه قیمت های مختلف برای فروش اجناس، کار شما را راحت کرده است که بتوانید کارواش خانگی ارزان قیمت برای منزلتان تهیه و تمیزی را به محیط اطرافتان هدیه دهید. فروش انواع پمپ آب ویکتوری چین ، پمپ ویکتوری چین یا پمپ هاچاسو پین دارای کیفیتی خوب و قیمت مناسب در بین برند های چینی می باشد . هریک از دستگاه های پمپ کارواش صنعتی صنعتی یا کارواش صنعتی ، همراه با انواع تجهیزات جانبی ارائه می شوند. البته قیمت آن از دیگر انواع پمپ کارواشها گرانتر بوده و هزینه نگهداری و تعمیرات آن نیز بالاست. هزینه تعمیرات قطعات پمپ کارواش و نگهداری آن نسبت به گاز سوز کمتر بوده و ایجاد دود نمیکند؛ اما با تمام این مزایا از قدرت کمتری نسبت به نوع گازی برخوردار است. این مدل آب پاش ها از دو قسمت جدا تشکیل شده اند. دسته دوم از دستگاه های واتر جت صنعتی مدل های فشار قوی هستند که حداکثر فشار کاری آن ها بین 250 تا 1000 بار می باشد.

همچنین هزینه تمیز کاری و نگهداری آن پایین است. جالب اینجا است که نحوه عملکرد و راندمان کاری دستگاه ها هیچ گونه تفاوتی با مدل برقی آن ندارد. به همین دلیل باید از دستگاه های نظافت صنعتی برای تمیز کردن این رد لاستیک ها استفاده نمود. دستگاههای کارواش صنعتی بنزینی: این دستگاهها از موتور بنزینی یا احتراقی بهره میبرند و اصطلاحاً به آنها کارواشهای بدون نیاز به برق گفته میشود. قیمت پمپ کارواش نیز بسته به نوع قدرت و کارایی که دارد بر حسب خانگی یا صنعتی و یا نیمه صنعتی بودن آن در رنجهای مختلف در فروشگاهها عرضه میشود. میزان انعطاف پذیری، جنس و وزن سبک این شیلنگها بر روی قیمت و میزان کارایی پمپ کارواش تاثیر مستقیم دارد. این پمپ دود زیادی دارد و وزن و اندازه آن از سایر پمپها بیشتر است بنابراین ممکن است به راحتی قابل حمل نباشد. این پمپ نسبت به سایر پمپها قیمت مناسب تری دارد و سرو صدای آن پایین است.

منبع:

http://qudsonline.ir/news/735379/