پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 587
نویسنده : خبرنامه

 

البته باید به دقت گلخانه پلاستیکی را بر روی گلدان درست کنید، تا به شاخ و برگ گیاه آسیبی وارد نشود. حال می توانید بطری را پر از آب کرده و سیستم مناسبی درست کنید که در زمان سفر شما، رطوبت گلدان از بین نرود. اگر شما تجربه و شناخت کافی نسبت تجهیزات کارواش صنعتی ندارید می توانید با یک فرد با تجربه و قابل اعتماد مشورت کرده تا شما را در خرید این تجهیزات کمک و راهنمایی کند. تجهیزات کارواش شامل تمامی ابزارها و دستگاه هایی است که می تواند در فرآیند شستشوی یک خودرو مورد استفاده قرار گیرد. بخارشوی از جمله لوازم کارواش است که در شستشوی داخلی خودرو، به خصوص بخش های حساس مورد استفاده قرار میگیرد. بخارشوی دستگاهی کارآمد است که با پاشش بخار آب موجب جدا شدن انواع الودگی از سطوح گردیده و با مکش همزمان رطوبت و آلودگی بر جای مانده سطح را خشک می نماید. 

این نوع کارواش در دو نوع تونلی و دروازه ای طراحی و تولید شده که با استفاده از تجهیزات مناسب، فرایند شستشوی خودرو را با کیفیت مطلوب امکان پذیر می نماید. در مورد این گونه از کارواش ها باید بگوییم که کارواش خانگی در واقع یک دستگاه شستشوی مکانیزه از رده دستگاه های نظافت صنعتی می باشد که از قدرت پاشش آب با فشار بالا جهت انجام عملیات شستشو استفاده می نماید .این نوع از کارواش ها دسته ای از شوینده های فشار قوی می باشند که بیشترین فشار قابل ارائه به وسیله ی ان ها کمتر از ۲۰۰ بار است.واغلب در عملیات نظافت و شستشوی سبک بیرون از خانه مانند تمیز کردن باربیکیو ،شستن ماشین،موتور و دوچرخه ،نظافت پاسیو،شستشوی سنگ فرش پیاده رو ،شستشوی نمای خانگی ،پنجره ها ،فنس ونرده ها وحتی گاهی اوقات به منظور استفاده از نماشویی حرفه ای به کار برده می شوند. دستگاه جاروبرقی صنعتی برای جمع آوری زباله ها و گردو غبار و هرگونه مواد جامدی که در داخل ماشین حتی در زیر صندلی ها زیر دنده ، درب ماشین ، صندوق عقب و جاهایی که تمیز کردن در آن قسمت سخت می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. اما نکته ی مهمی که باید در انتخاب جاروبرقی صنعتی مناسب کارواش دقت کرد کاربرد آب و خاک بودن جاروی کارواش می باشد که در حین شستشوی بیرونی اگر مایعات و آب داخل محفظه ماشین شد امکان مکش مایعات را هم داشته باشد.

پمپ کارواش اینتر ۲۰۰ بار برای سرعت بالای جریان و همچنین برای فشار بالا مناسب و قابل استفاده تر است. از مهم ترین تجهیزات مورد نیاز کارواش استفاده از مواد شوینده مناسب می باشد. به کار گیری درست این تجهیزات در نظافت خودرو میتواند کیفیت بهینه شستشو را برای خودرو به همراه داشته باشد. نظافت و شستشوی خودرو از اموری است که میتواند در حفظ سلامت ظاهر و کارکرد خودرو تاثیر گذاری بالا داشته باشد. کارواش دستی با بکارگیری از دستگاه واترجت و انواع ابزار های دیگر مانند اسفنج، مواد شوینده فرآیند نظافت را انجام می دهد. همچنین باید توانایی مقاومت در برابر نیروهای خارجی مانند باد را داشته باشد. • دیجیتالی بودن سیستم که دقت آن را بالا برده است . ویژگی دیگر این برس ها نازک بودن آن است که باعث می شود به هر خلل و فرجی نفوذ کند و آثاری از آلودگی باقی نگذارد. در صورت سالم بودن باطری، چراغ LED سبز رنگ خواهد شد. بکارگیری انواع این تجهیزات در شستشوی خودرو در سرعت گرفتن نظافت و پیشگیری از بروس آسیب در بدنه و بخش های داخلی خودرو خواهد شد. 

با نصب صحیح یک تایمر آبیاری صحیح و دوری گیاه از تنش به سادگی انجام خواهد شد. نصب و تعمیرات مه پاش خانگی و صنعتی توسط متخصصین هوم سرویزاگر در فکر راه اندازی سیستم مه پاش در فضای منزل یا در گلخانه خود هستید باید بگوییم بهترین تصمیم را گرفته اید، زیرا با پرداخت قیمت مه پاش گلخانه تا مقدار بالایی در مصرف انرژی آب و برق و نیروی کار خود صرفه جویی نموده اید. یکی از کاربردی ترین و اصلی ترین لوازم باغبانی پمپ سمپاش است زیرا از بین بردن آفت ها در کشاورزی از اصلی ترین و پر اهمیت ترین کارهاست. چه کسانی متقاضی لوازم و تجهیزات کارواش نانو هستند؟ در کنار تجهیزات دستی نظافت و شستشوی خودرو، تجهیزات و دستگاه های اتوماتیک قرار دارند. با این کار به راحتی می توان پروسه مربوط به نظافت و شست و شو را تسهیل و تسریع بخشید و آن را در راحت ترین شکل ممکن انجام داد. یک سر BTT به راحتی به شیر آب وصل شده و سمت دیگر آن، که ممکن است یک خروجی (BT 101) یا دو خروجی (BT 201) باشد، به شیلنگ آب وصل می شود. تنظیم مدت زمان آبیاری از طریق این تایمر آبیاری اکوا به مقدار یک دقیقه الی ۱۲۰ دقیقه می باشد.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/