پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین تشک رویایی چیست؟
نوشته شده در سه شنبه 31 مرداد 1402
بازدید : 260
نویسنده : خبرنامه


چگونه بهترین تشک رویایی را پیدا کنیم؟ شرکت رویا چند نوع تشک دارد؟ بازار داخلی همواره چندین تولید کننده موفق در زمینه محصولات خواب دارد. یکی از این شرکت ها شرکتی با سابقه و با نام رویا است. در واقع متخصصین کارکنان این شرکت که دانش تولید و مواد مهم را دارند توانستند این کار را با موفقیت انجام دهند.

Ultra، Bunel، Medical از جمله مدل های کلیدی این شرکت هستند. هر یک از آنها چندین نوع تشک را با تغییرات ساختاری جزئی ترکیب می کند. هر کدام کارکردهای خاص خود را دارند. کدام تشک رویایی برای شما بهتر است؟ بنابراین، مقایسه ویژگی های آنها با یکدیگر بسیار مهم است. ویژگی های یک تشک خوب را مشخص کنید.

در واقع تشک طبی بر پایه استحکام بالا و اسفنجی خاص بنا شده است. از آنجایی که پایه تولید در محصولات رویا یکسان است، محصولات باکیفیت با همان مشخصات به بازار عرضه می شود. dream mattress

برخلاف تصورات غلط گذشته، این نوع تشک فقط برای افرادی که مشکلات دیسک و آرتروز دارند مناسب نیست. البته این برای مردم بسیار مفید است.

در واقع، اگر به عنوان یک نقطه پیگیری استفاده شود، مفید خواهد بود. بنابراین با استفاده از تشک طبی روآ می توانید از بیماری و عوارض آن پیشگیری کنید.

بنابراین خرید و انتخاب تشک طبی از برند رویا از ایجاد درد در بدن و استخوان جلوگیری می کند. در واقع این خرید یک راه سرگرمی برای سالمندان و پیشگیری برای جوانان خواهد داشت.

تشک رویایی نهایی

به نظر شما بهترین مدل تشک رویا چه ویژگی هایی دارد؟ اگر می خواهید تخت خواب را به عنوان بهترین انتخاب کنید; دلیل آن چه می تواند باشد؟ تختی که می خواهید روی آن بخوابید باید راحت باشد تا بتوانید استراحت کنید.

در واقع سطح آن باید در تمام موقعیت ها از بدن حمایت کند. می تواند وزن فرد را در هنگام خواب کنترل کند. سختی آن باید به حدی باشد که آناتومی بدن در موقعیت مناسب قرار گیرد. می توانید بگویید که ارتفاع و ضخامت عالی دارد.

کاهش یا افزایش ضخامت می تواند مشکلاتی ایجاد کند همچنین کیفیت محصول نیز مهم است کیفیت نقش مهمی در دوام محصول دارد هنگام خرید برچسب های اصالت را جدی بگیرید با این ویژگی ها بهترین تشک رویایی را به دست خواهید آورد

بیشتر بر این باورند که بهترین تشک رویایی تشک اولترا است. به نظر شما منطقی است؟ این یک محصول عالی است که از ترکیب اسفنج و فنر ساخته شده است. اما اشتباه نکنید، به ساخت آنها در بهار توجه کنید. این سازه فلزی از تکنولوژی جیبی بهره مند شده است. سپس پاکت ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

یک اسفنج در اطراف آنها قرار داده شده است. Ultra 1 دارای یک لایه اضافی از منبع میکروفون جیبی است. مجهز به مموری فوم Ultra 2. پس می توان گفت که ساختار یکسانی دارند.

این ترکیب یک مدل طبی و راحت  تانیل چوب با سطح صاف ایجاد کرده است. به خوبی از بدن فرد خواب محافظت می کند و فشار را تا حدودی کاهش می دهد. فرض کنید شخصی تختی مانند قالب بدنش دارد. گارانتی 8 ساله آن نشان از دوام، کیفیت و طول عمر دارد.

بنابراین به نظر می رسد که می توانید به عنوان بهترین تشک روی آن تکیه کنید. البته فرم های دیگر را فراموش نکنید. درمان ضد حساسیت و ضد باکتری تشک اولترا این تشک را به انتخاب اول افراد دارای مشکلات فراوان تبدیل کرده است. مزیت اصلی آن آرامش است. به دلیل وجود آبنما ساکت و آرام است.

حرکت موجی را منتشر نمی کند. بنابراین، بسیار مناسب است که زوج ها هنگام بیدار شدن یکدیگر را بیدار نکنند.

تشک های Bonnell's Dream

برخی نیز تشک رویا بونل را انتخاب می کنند. آنها تشخیص دادند که این نوع تشک بهترین است. این افراد چه ویژگی هایی دارند؟ مزیت شما چیست؟ رویا بونل نیز مانند Ultra، ترکیب مناسبی از اسفنج و فنر دارد.

با این تفاوت که سیستم فنری متفاوتی دارد و شبکه فنری ایجاد می کند. این سازه اگرچه مدرن است اما جدید نیست و به آن بونل یا فنر متصل می گویند.

ساختار تشک سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان فنر جیبی، نمی تواند شرایط فیزیکی را تحمل کند. اما با کمک لایه های اسفنجی که در اطراف آن قرار دارد، از کنترل وزن پشتیبانی می کند. یعنی فشار ناشی از وزن را به طور یکنواخت روی تخت توزیع می کند.

با این عمل بدن خوابیده سبک می شود. در این حالت استراحت و خوابیدن آسان است. رویه پارچه ای دایره ای و 3 لایه آن ضد باکتری است و آن را به گزینه ای مقرون به صرفه و بهداشتی در حمام تبدیل می کند. الگو هم داره علاوه بر این، دارای خواص ضد تعریق است. به این ترتیب از تجمع باکتری ها و ویروس ها جلوگیری می کند.

Bonell dream یا تشک فوق العاده

تشک رویایی Bonnell در مقایسه با تشک اولترا یک نقطه ضعف دارد. علاوه بر این، قادر به جلوگیری از لرزش نیست، بنابراین به سطح می رود. سطح آن سخت، اما راحت و نرم است. تشک رویا Bonnell مقرون به صرفه تر از Ultra است. پس اگر یک تشک فنری راحت و مقرون به صرفه یا تشک طبی فنری می خواهید، Bunel دقیقاً برای شما مناسب است. شما می توانید بهترین تشک رویایی را در Bonnells پیدا کنید. Bunel مانند Ultra بسیار ضخیم و بادوام است.

تشک طبی

افرادی هم هستند که تشک فنری را دوست ندارند. بنابراین آنها احساس خوبی نسبت به آن ندارند. به گفته این افراد تشک رویای طبی بهترین تشک رویایی است. این نمونه ای از درمانی است که در دستور کار پزشکان ارتوپد قرار ندارد. چهره سختی دارند. دلیل این سختی استفاده از لایه های اسفنجی با چگالی بالا است. با نگاه کردن به چیدمان می توانید به سطح دشواری برسید.

به طور کلی برای افراد مبتلا به بیماری های جسمی، افراد مسن و میانسال مناسب است. این به کاهش درد و افزایش آرامش کمک می کند. اما میزان نرمی و راحتی این تشک به Ultra و Bunel نخواهد رسید. از جمله نکات مثبت تحمل وزن بالا نسبت به نمونه های دیگر است. نمونه های پزشکی این خواص را دارند.

در برخی موارد، این ممکن است بهترین مدل برای برخی افراد باشد. در این محصول سطح تزئین شده و داروهای ضد میکروبی و ضد التهابی از ورود و ورود مواد مضر به داخل تخت جلوگیری می کند. همچنین تمیزی اتاق را به ارمغان می آورد. وجود کولر در بدنه و دیواره تشک رویا تانیل چوب  از مزایای آن است. مانند بونل شکل گرد و خاصیت ارتجاعی دارد.

 




بازدید : 39659
نویسنده : خبرنامه

 

با استفاده از ضربه های آرام، مناطق آسیب دیده را با روغن زیتون گرم و روغن نارگیل برای چند بار در روز ماساژ دهید. گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه های تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند. در این صورت فرد اتکای خود را از روی زانو از دست داده و نمیتواند تعادلش را حفظ کند. هنگام استفاده از این نوع وسایل مطمئن شوید که خیلی سفت به دور مچ بسته نشده باشند تا مایعات بتوانند بهطور طبیعی در دستها جریان پیدا کنند. مناسب ترین درمان برای هر فرد، با توجه به دلیل بروز این مشکل و وضعیت سلامتی او توسط پزشک تجویز می شود. این مشکل به این دلیل به وجود می آید که در یکی از رباطهای زانو نقص وجود دارد. اگر این صدا همراه با درد نباشد برای فرد مشکلی ایجاد نمیکند؛ اما اگر همراه با درد باشد باید جدی گرفته شود.

داروهای مسکن نیز میتوانند باعث ایجاد ورم شوند البته به شرطی که مصرفشان طولانی و بیش از حد باشد و منجر به نارسایی کلیوی شود بنابراین مصرف محدود و کم آنها باعث ادم نخواهد شد. گفته میشود علت عمده شیوع زانو درد در نوجوانان و جوانان ایرانی، رژیم غذایی نامناسب، مصرف غذاهای چرب با روغن های ناسالم، تحرک بدنی کم و سبک زندگی نادرست است. در ادامه با بهترین روشهای درمان خالی کردن زانو آشنا خواهید شد. با شل شدن عضلات چهار سر ران، پاها نیز خم می شوند و فرد احساس می کند که زانوهایش خالی شده است. علت سفتی و گرفتگی عضلات ساق پا چیست؟ از سایر علل رایج زانو درد میتوان به شکستگی، آسیبهای رباتی، سفتی مفصل به علت آرتریت، آسیبهای منیسک یا جابهجایی مفصل زانو را نام برد. همچنین عواملی مانند آسیبهای رباطهای زانو، ناپایداری پاتلوفمورال یا آسیب ناحیه پوسترولترال نیز باعث ناپایداری اولیه زانو و خالی کردن آن می شوند. سایر روشهای درمانی برای درمان خالی کردن زانو: اگر ناپایداری مفصل زانو و خالی شدن آن بهدلیل بروز مشکلاتی مانند آسیب در کشکک یا لقی کشکک زانو، آسیبهای تاندونها، رباطها، آرتروز و سایر مشکلات ساختاری باشد، پزشک متخصص ارتوپد برای درمان درد زانو از روشهای رایج این طب مانند اوزون درمانی، شاکویوتراپی، لیزرتراپی، مگنتتراپی یا درمانهای دستی استفاده خواهد کرد.

خالی شدن زانو در کودکان ممکن است به دلیل آرتروز زانو، پوکی استخوان یا روماتیسم مفصلی او باشد که باعث خم شدن ناگهانی زانو در کودک می شود و درد و خشکی زانو و بی ثباتی مفصل زانو را به دنبال دارد. در صورتی که زانو آسیب دیده باشد یا آرتروز داشته باشد در علم نوین مفاصل زانو بهم نزدیک میشود؛ در طب سنتی مشکل این افراد از خشکی زانوست نه از سردی آن. تعویض مفصل زانو: اگر علت ضعف زانو، وجود آرتروز باشد، باید از روشهای درمانی مناسب برای رفع این مشکل استفاده شود؛ اما در موارد شدیدتر غالبا از عمل جراحی برای جایگزین کردن مفصل زانو در این شرایط استفاده میشود. برای متوقف کردن پیشرفت این بیماری غالبا ناتوان کننده که مادام العمر همراه فرد است، تشخیص و معاینه علائم خفیفی که به تازگی بروز کرده اند نیز بسیار مهم است. ممکن است پزشک روی زانوی فرد فشار وارد کرده یا از او بخواهد حرکاتی مانند چرخاندن زانو، خم و صاف کردن آن را انجام دهد تا بتواند وجود هرگونه آسیب دیدگی در مفصل زانو را تشخیص دهد. پارگی رباطهای زانو: در اغلب موارد، علت ضعف زانو و ناپایداری مفصل زانو، آسیب دیدگی یک یا چند عدد از رباطهایی است که زانو را به صورت پایدار نگه میدارند.

پارگی مینیسک ها: منیسک های زانو، دو عدد غضروف شبیه به حرف c انگلیسی هستند که هم به عنوان ضربه گیر برای زانو عمل می کند و آن را پایدار نگه می دارد. بنابراین رفتار نامناسب با زانو در حین فعالیتهای بدنی و حتی استفاده زیاد از آن در سنین جوانی و پرتحرکی یا ورزش غیرصحیح، ضربه و ضعف عضلات ران باعث ساییده شدن غضروف میشود. حالا اگر عضلات اطراف زانو ضعیف باشند، نمی توانند استخوان زانو را به خوبی ثابت نگه دارند. نشستن در حالی که پاهایتان را بالا نگه داشتهاید، بهخصوص در پایان روز میتواند به تخلیه مایعی که در طول روز در پاهای شما جمع شده، کمک کند. این درمان معمولاً شامل درمان با روش فشرده سازی، مراقبت از پوست، ورزش و تخلیه دستی لنفاوی (MLD) است که در مجموع به عنوان درمان ترکیبی احتقان شناخته میشود. یکی دیگر از راههای مفید در کاهش درد و پیشگیری و یا درمان ترومبوز ورید عمقی و رفع خستگی پاها پوشیدن جوراب واریس است که در حین انجام کارهای ایستادنی و یا پشت میز نشستن طولانی مدت و در مورد سالمندان که بر روی صندلی می نشینند و یا در تخت تحرک زیادی ندارند ، حتما باید استفاده شود.زمانی که جوراب فشرده سازی (جوراب واریس) می پوشید مطمئن شوید که کاملا اندازه شما باشد.

مشاهده پُف در ناحیه صورت و اطراف چشم چنانچه با ورم بیش از اندازه در انگشتان دست، پا و مچ پا همراه باشد می­تواند از نشانه های بروز "پره اکلامپسی" بوده و کاملا جدی باشد. بهتر است بدانید انتخاب روش درمانی مناسب برای رفع احساس خالی شدن زانو، کاملا به علت ایجاد این عارضه در زانو بستگی دارد. این علائم شامل داغی، قرمزی یا درد پا، تنگی نفس، تورم همراه با تب، درد، فشار یا گرفتگی قفسه سینه، تورم فقط یک اندام است. شاید دیدن کسانی که بعد از کمی فعالیت دست بر زانوی خود میگذارند و با ماساژ دادن آن از درد بیامانش شکایت میکنند یا شنیدن صدای ناهنجار از خم و راست کردن پا برای شما آشنا باشد. مصرف مکملهایی که به صورت قرص یا کپسول در دسترس هستند (با تجویز پزشک) و یا مصرف مایعات حاوی مواد معدنی یا ویتامینهایی که نیاز بدن را تأمین میکنند. بعضی افراد اغلب در پاهای خود صدا احساس میکنند. پس از این کار باید کمی صبر کنید تا سوزش خفیفی در این نواحی احساس کنید. از لباسهایی که در اطراف مچ دست یا مچ پا تنگ هستند، اجتناب کنید.




اهمیت اندازه گیری فشار در شرایط صنعتی
نوشته شده در یک شنبه 15 مرداد 1402
بازدید : 1089
نویسنده : خبرنامه


اهمیت فشار سنج در محیط های صنعتی

گیج های فشار نقش مهمی در تنظیمات صنعتی دارند و اندازه گیری دقیق سطوح فشار را در سیستم ها و فرآیندهای مختلف ارائه می دهند. گیج های فشار به عنوان یک ابزار ضروری برای حفظ ایمنی و کارایی، به طور گسترده در صنایعی مانند تولید، نفت و گاز، داروسازی و غیره استفاده می شود.

در این مقاله، اصول عملکرد گیج فشار، اهمیت اندازه‌گیری دقیق فشار، انواع مختلف فشارسنج‌های رایج در صنعت و عواملی که باید هنگام انتخاب فشار سنج مناسب برای یک کاربرد خاص در نظر گرفته شوند را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در نظر بگیرید که بررسی خواهیم کرد.

مانومتر چگونه کار می کند

گیج فشار شامل یک عنصر حسگر است که فشار اعمال شده را به یک جابجایی مکانیکی یا سیگنال الکتریکی تبدیل می کند و یک مکانیسم نمایشگر که فشار را نشان می دهد. عنصر حسگر گیج فشار می تواند بر اساس اصول مختلفی از جمله لوله بوردون، دیافراگم یا دم باشد.

یکی از رایج ترین انواع فشار سنج، گیج لوله بوردون است. این لوله از یک لوله منحنی تشکیل شده است که در پاسخ به تغییرات فشار منبسط یا منقبض می شود.

اهمیت اندازه گیری دقیق فشار در تنظیمات صنعتی

اندازه گیری دقیق فشار در محیط های صنعتی به چند دلیل مهم است. این در درجه اول ایمنی پرسنل و یکپارچگی تجهیزات را تضمین می کند. در بسیاری از صنایع، مانند تولید نفت و گاز یا تولید مواد شیمیایی، کار با سیستم های فشار بالا می تواند ذاتاً خطرناک باشد.

با استفاده از یک فشارسنج قابل اعتماد، اپراتورها می توانند سطوح فشار را کنترل کرده و اقدامات احتیاطی لازم را برای جلوگیری از حوادث انجام دهند. علاوه بر این، گیج های فشار اغلب برای حفظ کیفیت و سازگاری محصول استفاده می شوند. به عنوان مثال، در صنعت غذا و نوشیدنی، فشار باید به درستی کنترل شود تا سطح کربنات بهینه نوشیدنی ها حفظ شود یا زمان پخت در اجاق های صنعتی تنظیم شود.

انواع فشار سنج های رایج در صنعت

در محیط های صنعتی از انواع مختلف فشار سنج برای رفع نیازهای کاربردهای مختلف استفاده می شود. برخی از پرکاربردترین انواع آن عبارتند از:

مانومتر لوله بوردون: این مانومتر از یک لوله منحنی مسطح تحت فشار برای نشان دادن مقدار اندازه گیری شده استفاده می کند. آنها انعطاف پذیر، مقرون به صرفه و مناسب برای طیف وسیعی از کاربردها هستند.

گیج فشار دیافراگمی: گیج های فشار دیافراگمی از دیافراگم انعطاف پذیری استفاده می کنند که در پاسخ به تغییرات فشار تغییر شکل می دهد. آنها به ویژه برای اندازه گیری فشار کم یا مایعات خورنده مناسب هستند.

گیج فشار دیفرانسیل: گیج برای اندازه گیری اختلاف فشار بین دو نقطه در یک سیستم استفاده می شود. آنها معمولا در سیستم های تهویه مطبوع، فیلتراسیون فرآیند و برنامه های اندازه گیری جریان استفاده می شوند.

گیج فشار دیجیتال: فشارسنج دیجیتال خوانش عددی فشار را ارائه می دهد و دقت و سهولت خواندن را فراهم می کند. آنها اغلب دارای عملکردهای اضافی مانند ضبط داده و اتصال بی سیم هستند.

عکاسی 20

فاکتورهایی که در انتخاب مانومتر باید در نظر گرفت

هنگام انتخاب گیج فشار برای مصارف صنعتی، چندین فاکتور باید در نظر گرفته شود تا عملکرد و قابلیت اطمینان بهینه را تضمین کند. این عوامل عبارتند از:

محدوده فشار: محدوده فشار عملیاتی سیستم را در نظر بگیرید و دقیق ترین گیج را در آن محدوده انتخاب کنید.

دقت: بسته به کاربرد، میزان دقت مورد نیاز ممکن است متفاوت باشد.

سازگاری: اطمینان حاصل کنید که گیج فشار با مایع یا گاز مورد اندازه گیری سازگار است.

شرایط محیطی: شرایط محیطی را که گیج فشار در آن کار می کند، ارزیابی کنید.

کاهش فشار ویکا

مانیتورهای فشار خون Wicca به دلیل قابلیت اطمینان و دقت آنها به طور گسترده ای شناخته شده است. ویکا با بیش از 75 سال سابقه، خود را به عنوان یک تولید کننده پیشرو در تجهیزات اندازه گیری، از جمله فشار سنج، تثبیت کرده است. گیج های فشار ویکا گزینه های مختلفی را برای رفع نیازهای صنایع مختلف ارائه می دهند.

برخی از مزایای اصلی مانومتر Wicca عبارتند از:

کیفیت و دوام: گیج‌های فشار ویکا به دلیل ساخت و دوام باکیفیت شناخته شده‌اند و قابلیت اطمینان طولانی‌مدت را حتی در محیط‌های سخت صنعتی تضمین می‌کنند.

دقت و عملکرد: گیج‌های فشار Vica خوانش فشار دقیق و دقیقی را ارائه می‌کنند و به اپراتورها اجازه می‌دهند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و عملکرد بهینه سیستم را حفظ کنند.

طیف گسترده ای از گزینه ها: Wicca طیف گسترده ای از گیج های فشار، از جمله اندازه های مختلف، محدوده فشار، و انواع اتصال را ارائه می دهد که امکان سفارشی سازی بر اساس نیازهای خاص برنامه را فراهم می کند.

سطح استرس

Krone یکی دیگر از تولیدکنندگان قابل اعتماد گیج فشار مورد اعتماد صنعت در سراسر جهان است. تکنولوژی پیشرفته و عملکرد عالی

برخی از مزایای کلیدی فشارسنج کرون عبارتند از:

ویژگی های پیشرفته: گیج های فشار Krone اغلب دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند نمایشگرهای دیجیتال، الکترونیک یکپارچه و قابلیت های ارتباطی هستند که عملکرد و سهولت استفاده را بهبود می بخشد.

قابلیت اطمینان و قابلیت اطمینان: نشانگرهای سرعت کرون برای ارائه اندازه‌گیری‌های دقیق و قابل اعتماد ساخته شده‌اند و اطمینان حاصل می‌کنند که اپراتورها می‌توانند برای تصمیم‌گیری‌های مهم و کنترل فرآیند به خوانش‌ها اعتماد کنند.

راه حل های کاربردی: Krone طیف گسترده ای از فشارسنج ها را برای صنایع و کاربردهای خاص ارائه می دهد. چه تصفیه شیمیایی باشد، چه تصفیه آب یا سیستم های HVAC، Krohne راه حل هایی را برای طیف گسترده ای از نیازها ارائه می دهد.

پمپ ابارا

اگرچه به طور مستقیم با فشار سنج ها مرتبط نیست، پمپ های شناور جزء ضروری اندازه گیری فشار در بسیاری از سیستم های صنعتی هستند. ابارا تولید کننده پمپ های پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد.

مزایای پمپ ابارا عبارتند از:

راندمان و عملکرد: پمپ های Ebara برای راندمان بالا و عملکرد بهینه طراحی شده اند و عملکرد قابل اعتماد و سازگار فرآیندهای صنعتی را تضمین می کنند.

قابلیت اطمینان و دوام: پمپ های ابارا برای مقاومت در برابر شرایط سخت ساخته شده اند و قابلیت اطمینان و دوام طولانی مدت را فراهم می کنند و خطر شکستگی و خرابی های غیر منتظره را کاهش می دهند.

طیف گسترده ای از کاربردها: پمپ های Ebara برای طیف گسترده ای از کاربردها مانند تامین آب، تصفیه فاضلاب و تصفیه صنعتی مناسب هستند و راه حل هایی را برای سیستم های فشار پایین و بالا ارائه می دهند.

پایان

سازندگانی مانند Vika و Krone فشارسنج های قابل اعتماد و با کارایی بالا را ارائه می دهند، در حالی که پمپ آبارا فرآیند اندازه گیری فشار را با اطمینان از جریان مناسب سیال تکمیل می کند. با درک اهمیت گیج های فشار و انتخاب تجهیزات مناسب، صنایع می توانند کنترل بهتری بر فرآیندهای خود به دست آورند و بهره وری کلی را افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1382089-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%DB%8C%D8%AC-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C