پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 51908
نویسنده : خبرنامه

 

در این سایت می توانید هم فالوور خریداری کنید و هم آمار لایک و کامنت و ویو را برای سایت خود با خرید این خدمات افزایش دهید. همچنین کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، جاستین بیبر، نیمار، نیکی میناژ، ویرات کوهلی، ریحانا، دریک، گال گدوت و پریانکا چوپرا، لالیسا، کابی، شکیرا، دیوید بکهام، شرادا کاپور، کیلیان امباپه و نها کاکار ملیتی نیز در این بین حضور دارند. دواین جانسون که زمانی با نام The Rock شناخته می شد، همراه با ویرات کوهلی، کریکت باز معروف هندی، و لبرون جیمز، اسطوره بسکتبال آمریکا، تنها ورزشکاران غیر فوتبالی در این لیست هستند. آنها غیر آمریکایی دارند. کماکان قیمت ها ارزان و مقرون به صرفه بوده و به هیچ عنوان برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان یک پیج فعال اینستا، از فالوور فیک و غیر واقعی برای مشتریان خود استفاده نکرده ایم. همچنین در بالا هم اشاره کردم که پست های خوب و با کیفیت و دارای ایده قابلیت وایرال شدن دارند و شما تا وایرال نشوید معروف نمی شوید. برای تولید محتوای خلاقانه شما نیاز دارید که استوری های خوب از بلاگر های خوب را زیاد ببینید. بهنوش بختیاری را می توان تنها بازیگری به شمار آورد که توانسته است در زمینه تولید محتوا و تبلیغات اینستاگرامی موفق عمل کند. اما دربرابر مزایای این سایت می توان یک عیب را هم درباره این سایت برشمرد. در این صورت حتی آن چیزی را که اکنون در دست دارید نیز از دست خواهید داد. اینستاگرامرها، اینفلوئنسرها، بلاگرها، سلبریتی ها و تمام افرادی که در اینستاگرام میزان فالوور قابل توجهی دارند، می توانند درآمد فوق العاده ای داشته باشند. افرادی که در اینستاگرام قدیمی تر هستند، واینرهای قدیمی مانند محمدامین کریم پور را فراموش نکرده اند. برای این منظور بهتر است محتوایی تولید کنید که کاربر را به صحبت کردن با شما و در میان گذاشتن تجربیات و نظراتش با شما ترغیب کند.

یکی دیگر از راههای افزایش فالوور راهاندازی مسابقات اینستاگرامی است که اغلب پیجهای تازهکار و حتی پیجهای معروف از این روش برای بالا بردن تعداد فالوور خود استفاده میکنند، اما برای انجام این مسابقات به یک سری نکات باید توجه کنید تا از این روش به نتایج دلخواهتان دست یابید: خلاقیت را فراموش نکنید، جوایز ارزشمندی درنظر بگیرید تا مخاطبان را ترغیب به شرکت در مسابقه بکند، حتما از آنها بخواهید برای شرکت در مسابقه پیج شما را به چند نفر معرفی کنند و با گذاشتن کامنت زیر پست شما، میزان بازدید را بالا ببرند. نابودی این نگرش مثبت به پیج و کسب و کار شما، ضربات مهلکی را به بدنه آن وارد می کند. کسب و کارها بهترینها را انتخاب میکنند و از حسابهای با فالوور فیک که ممکن است اعتبار آنها را به خطر بیاندازند، استفاده نمیکنند. آنها از طریق الگوریتم هایی که هر روز با توسعه ی ربات ها، به روزتر می شوند، در مقابل افزایش به کارگیری فالوورهای فیک ایستادگی می کنند. اکثر این درآمدها از طریق تبلیغات بدست می آید. این مقاله را نیز بخوانید: چند کاربر از کشورهای مختلف در اینستاگرام وجود دارد؟ وی بالاترین درآمد را از پست های اینستاگرامی نسبت به دیگر ستاره های دنیا دارد. نیز در پیج وی وجود دارد. و یا گاهی نیز به گزارش پرشین وی عکس هایی از همسرش هیلی به اشتراک می گذارد. به طور کلی به گزارش نیک صالحی عکس هایی از لحظات خوش زندگی اش به اشتراک می گذارد. با دیگر سلبریتی ها و به طور کلی سبک زندگی رده بالایش را به نمایش می گذارد.

این موضوع به طور کلی روی افزایش فالوور ها تاثیر می گذارد. برای درک بهتر کارآیی این پنلها، باید ببینیم که آنها چه قابلیتها و سرویسهایی را به کاربران ارائه میدهند. سایت های خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام، خرید فالوور واقعی، دیجی ممبر، خرید فالوور ایرانی و دیجی فالوور، دارای انواع گوناگونی از سرویس های اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی می باشند که هر یک از آن را با قیمت بسیار منصفانه و ارزان به شما عزیزان ارائه می دهند. به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، طبق آمار و اطلاعات ارائه شده توسط سایت هاپر اچکیو (یک واسطه مجازی فعال در حوزه شبکههای اجتماعی) کریستیانو رونالدو نه تنها بیشترین دنبالکننده را در اینستاگرام دارد بلکه بیشترین درآمد را بابت فعالیتهای تبلیغاتیاش در این شبکه اجتماعی کسب میکند. به منظور درآمدزایی از آپارات نیاز است که استراتژیهای حرفهای به کار ببرید تا بتوانید درآمد مورد نظر را کسب کنید. البته او به تنهایی کار نمیکند و سعی کرده با سایر یوتیوبرهای حرفهای ایرانی مثل تاکسیک گرل ارتباط خوبی داشته باشد و با آنها همکاری کند. پست های تبلیغاتی زیادی از طرف مسی منتشر شده است و در آخرین پست تبلیغاتی خود، با کمپانی Gatorade به همکاری پرداخته است. 2. یکی از ترفند های مهم در مارکت و بازاریابی شبکه اینستاگرام همکاری با اینفلوئنسر ها است. خود شبکه ی اجتماعی در این زمینه موانع لازم را به وجود می آورد. در این پلتفرم بیشترین درآمد را کسب می کنند. هدف خصوصا در صفحات کسب و کار، فروش محصول و ارائه ی خدمتی است که برای مخاطب جذابیت داشته باشد. مکانی برای شروع پرش های جدید؛ نمونه کارها برای خلاقان از همه نوع برای به نمایش گذاشتن کار خود؛ پلتفرم خرید و تجارت الکترونیک؛ یک گالری از هر NFT که می توان تصور کرد. اما نمی توان به طور قطع این لیست را به عنوان پردرآمدترین افراد از طریق اینستاگرام، به همین ترتیب عنوان کرد.

این فالور ها را چه از طریق آموزش های صحیح و چه از طریق محتوای جذاب و خاص به سمت صفحات خود ببرید و آنها را در دایره ی علاقه مندی هایشان محصور کنید. او که حتی نامزد کسب سیمرغ بلورین در جشنواره فجر هم شد، در برخی از کلیپ های اینستاگرامی به ایفای نقش پرداخت و با فعالیت های مستمر خود در اینستاگرام به یکی از افراد پردرآمد در این حوزه تبدیل شده است. در رتبه اول کسب بیشترین درآمد از طریق اینستاگرام، باید رونالدو را قرار داد. اگر لینکی به پست یا کامنت اضافه کنید، بهعنوان یک متن ساده نشان داده میشود که نمیتواند از طریق کپی و پیست در نوار آدرس جایگذاری شود. تبلیغ در پیج های مرتبط با حوزه کاری شما یک نوع برندسازی است به طوری که اعتبار کاری بالای شما را نشان می دهد. اینستاگرام بیش از 10 سال است که وجود دارد، اما محبوبیت آن به حدود 7 یا 8 سال پیش برمی گردد و از آن زمان به بعد یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان به حساب می آید. تولید محتوا از قبل همیشه هوشمندانه است و با ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام میتوان به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرد و در همان زمان جریان ثابتی از محتوا را حفظ کرد. یکی از اصلیترین راهکارها برای افزایش فالوور ایرانی، تولید محتوا به صورت هدفمند و کاربردی است. سلنا گومز که کار خود را با خوانندگی آغاز کرد و پس از آن به علت رابطه با جاستین بیبر و حضور در برخی از فیلم های سینمایی، شهرت بیشتری پیدا کرد، یکی از افرادیست که درآمد زیادی از اینستاگرام دارد. در این فهرست، لیونل مسی، دوست و رقیب آرژانتینی رونالدو نیز دیده می شود که پس از پیوستن به تیم پاری سن ژرمن، با 369 میلیون دنبال کننده از رتبه هشتم به چهارم رسید.

مراقب رشد این رقم باشید. با گفتنی همراه باشید. لیونل مسی، بهترین بازیکن جهان و قهرمان جام جهانی 2022 به همراه تیم ملی آرژانتین، دومین شخص پرطرفدار در اینستاگرام محسوب می شود. الناز گلرخ دختر خوش چهره ای است که حالا به یکی از افراد اینفلوئنسر (شخص تاثیرگذار) در اینستاگرام شناخته می شود که با مدلینگ کسب درآمد هم می کند. ابتدای به معرفی مشهورترین افراد در اینستاگرام خارجی می پردازیم که دارای بیشترین فالوور در دنیا هستند و از همین راه درآمد فوق العاده ای کسب می کنند. به یاد داشته باشید که جایگزینی برای تعامل و داده های مفید وجود ندارد و بیهوده وقت و پول خود را با خرید فالور های فیک دور نریزید و نسبت به اعتماد فالور های فعلی خود خیانت نکنید. اگر دیدید اکثر پیجهایی که آن پیج را فالو کردهاند، نام و آیدی مشخصی ندارند و به صورت درهم برهم انتخاب شدهاند، بدانید که به احتمال زیاد آن پیج فیک است و اگر جزء فالوورهایتان بود، میتوانید با خیال راحت آنها را حذف کنید. مطابق با تغییراتی که در الگوریتم اینستاگرام اعمال شده, پست های شما را 10 درصد از فالوورهایتان می توانند مشاهده کنند. اگر در حال حاضر، تعداد فالوورهایتان کم باشد، اما نرخ تعامل پیجتان هم پایین است، شاید بهتر باشد که لیست فالوورهایتان را بررسی کنید. مخاطبی که در اینستاگرام در حال وب گردی و پرسه است، معمولا جذب پیج هایی می شود که تعداد فالور بالاتری داشته باشند و این مقدم بر قضیه ی محتوای موثر است. یکی از این افراد کندال جنر، تاجر و مانکن آمریکایی است. اگر به لیست دارندگان بیشترین فالوور در اینستاگرام نگاهی بیندازید متوجه می شوید که خواهر کیم کارداشیان، یعنی کلویی کارداشیان نیز یکی از معروف ترین چهره های این شبکه اجتماعی است. آنها روند اثر گذاری های شبکه اجتماعی را تعیین می کنند و مسیر را هدایت می کنند.

بازخوردی که از این روند خواهید گرفت، همان سود شما خواهد بود. قبلاً به شما گفتم که تحلیل منظم پیج، میتواند تأثیر خوبی در روند جذب فالوور پیجتان داشته باشد. قبلاً هم در مورد اهمیت تعامل با پیجهای مشابه و نقش آن در افزایش فالوور پیجتان توضیحاتی را نوشتم. او تا کنون در ۱۰ فیلم سینمایی از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۳ میلادی ایفای نقش کرده است. در بازی Tu bop op Fligh Simula o 3D قرار است با معروف ترین این مدل ها از جمله Ai bus A400M A las ac ical ai lif e , he ATR 42 ATR 72 egio al ai li e s, VTOL ai c af XV-40 و مواردی دیگر آشنا شده و در نقش خلبان هرکدام از این غول های بزرگ، اقدام به پرواز درآوردن آن ها کنید! رونق چنین کسب و کاری به تعامل بالای مشتریان برمی گردد و بدون فالور حقیقی این موضوع غیرممکن است. سعی کنید در قسمت کپشن از هشتگهای مرتبط با موضوع پیج و پست استفاده کنید و بازدیدهای عالی کسب کنید. پس برای اینکه پیج شما دچار اشکالی نشود بهترین، سریعترین، آسان ترین و ارزان ترین راه افزایش فالوور فیک اینستاگرام بدون ریزش از طریق سرور های پرقدرت نکست ممبر می باشد. فالوجت، برای اولین بار سرویس فالووری فراهم کرده که کمترین ریزش را در بین تمامی سرویس های فالوور در بازار ایران دارند. یکی از اولین ها در این زمینه، حمید سپیدنام (مستر تیستر) بود که حاشیه های فراوانی را در این سال ها ساخت. یکی از روش های افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام استفاده از ربات های اینستاگرام (مانند نینجا گرام) می باشد.




بازدید : 82416
نویسنده : خبرنامه

 

اما یکی از علل شهرت پل خواجو به نسبت دیگر پلهای ایران معماری زیبای پل خواجو است. یکی از اسرارآمیزترین بخشهای پل نیز شمعهای پنهان طاقها هستند. برای بازدید از اماکن گردشگری اصفهان همین حالا میتوانید تور مناسب را رزرو کنید و اوقات خوشی را در سفر سپری کنید. اما باید بدانید که با انتخاب هر یک از وسایل ذکر شده لازم است فاصله کوتاهی را تا پل پیاده روی کنید. بیشتر این اتاقها دارای معماری سنتی بوده و درعینحال تمامی امکانات لازم را دارا هستند. برای شناخت بیشتر شگفتانههای پل زیبا، تاریخی و جذاب خواجو در این بخش همراه ما باشید. این پل بر سر راه تکیه بابارکن الدین عارف مشهور قرار داشته، لذا به پل بابا رکن الدین شناخته میشد. کلیسای وانک در ابتدا تنها یک ساختمان کوچک در بخش جنوب غربی سازه کنونی بوده که با نام «کلیسای کوپ» شناخته میشد. در گذشته گرما و بارش کم شهر یزد باعث شد اقدام به ساخت سازهای هوشمند در زمان خود کنند بنایی که نه تنها می توانستند آب را ذخیره کنند بلکه میتوانستند آب را به صورت خنک نگهداری کند. ایم پل به صورت طاقی یا قوسی شکل ساخته شده که با بستر زمین هماهنگی خاصی ایجاد کرده است.

lut desert پل خواجو از آثار تاریخی بازمانده از دوران صفویان است که بازدید از آن برای گردشگران خارجی و داخلی جذابیت خاصی دارد. در دوران معاصر، بهدلیل ارزشهای تاریخی، معماری و هنری مسجد جامع اصفهان، مطالعات زیادی توسط محققان داخلی و خارجی درباره آن صورت گرفته است که از مهمترین آنها میتوان به تحقیقات اوژینو گالدیری ایتالیایی، آندره گدار فرانسوی و لطفالله هنرفر اشاره کرد. ویژگیهای متنوع طبیعت استان برای گردشگران داخلی و خارجی جالب و جذاب است بطوری که طبیعت چند گونه و کاملا متفاوت، یکی از پرجاذبهترین دیدنیهای این استان به شمار میرود. یکی از شگفتیهای پل خواجو این است که در ساخت آن ملاتی به کار رفته است که هر چه آب بیشتری به آن برسد، مقاومتر میشود. چرا که هر نامی که انتخاب میشود دارای یک علت است. چرا که این معمار مواد اولیهای را انتخاب کرده است که هر چه بیشتر در آب باشد سفتتر و مقاومتر میشود. این سنگ قبرها برای حفاظت بیشتر بدون تخریب پل در زمان مرمت به موزه تخت فولاد برده شدند. برخی از این سنگ قبرها در موزه سنگ تخت فولاد نگهداری میشوند. فانوسهای زیادی شبها در سرتاسر باغ روشن میشوند که جلوه خاصی به این بنا و شهر میبخشند. متأسفانه هیچ کدام از این باغها به جز باغ چهل ستون و باغ هشت بهشت باقی نمانده است. شکل سقف و طاقهای پل خواجو اصفهان به شکلی طراحی شده است که اگر به آرامی در یکی از اضلاع پل سخن بگویید؛ صدای شما در ضلع مقابل اکو شده و به گوش شخص روبرو خواهد رسید.

این کافه رستوران امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های اصفهان نیز به شمار می رود. و اما علت انتخاب نام پل خواجو به نام پل بابا رکن الدین این است که در تخت فولاد یک بقعه بسیار معروف به نام بابا رکن الدین نیز وجود دارد. معمار این پل تاریخی در انتخاب ملات پل سنگ تمام گذاشته است. معماری این منطقه به حدی فشرده است که جایی برای ساخت خیابان های گسترده وجود ندارد. باغ چهلستون یکی از مهمترین این باغها به شمار میرفت و در حقیقت، باغهای دیگر را به هم متصل میکرد و این خیابان را به میدان نقشجهان مرتبط میساخت. در بخش میانی پل خواجو سنگ فرشی در کف رودخانه زاینده رود وجود دارد که از طریق 11 پله سنگی بستر رودخانه به کف پل مرتبط میشود. این پل درست در شرق پل سی و سه پل اصفهان است که به عنوان نماد شهر اصفهان شناخته میشود. با این وجود هنوز می توان از کاخ هشت بهشت به عنوان اثری ارزنده نام برد که با طبیعت سبز اطرافش خالق اوقاتی خوشایند برای گردشگران است. وقتی از بالا به پل خواجو نگاه کنید، بنا را به شکل یک عقاب تیز چنگال میبینید که در حال پرواز روی رودخانه است. به محض اینکه وارد بنا میشوید اتاقها را میبینید که دور تا دور حوض دست به دست هم دادهاند.

این کلیسای بزرگ به دست فردی با نام خواجه پطرس ولیجانیان ساخته شده است. اگر مسافر اصفهان هستید و می خواهید تا از این شهر زیبا و تاریخی و پل خواجویش دیدن کنید، باید اطلاعاتی را درباره نکات اساسی و مهم این شهر به دست آورید. این پل که به هدف سد و بند بر روی زاینده رود ساخته شده بود در بخش میانی خود دارای سد های چوبی بود و پل زیبا و بی نظیر در دوران صفوی به شمار می رفت و حتی از زیبا ترین پل های جهان در زمان خودش بوده است .پل خواجو اصفهان بدین سبب احداث گردیده بود که دو محله دروازه حسن آباد و محله خواجو را به تخت فولاد وصل کند و راه ارتباطی شیراز بود به همین سبب این پل را به نام های پل شیراز و حسن آباد نیز می شناختند. نام گبر نیز از نام یک قومی، حسن آباد نام قدیم محله خواجو و نام پل شاهی به درخواست شاه عباس در طول دوران مختل برای این پل برگزیده شده است. وجود کافههای دنج با موسیقی سبک غرب و صندلیهای به هم چسبیده چوبی شما را وادار میکند که حداقل برای نوشیدن یک فنجان قهوه یا یک لیوان شربت، چند لحظه را در آنجا سپری کنید.حوض و حوضچههای زیادی در این محله دیده میشود که همگی یک مجسمه را درون خود جای دادهاند.

ملات: یکی از ویژگیهای هوشمندانه پل خواجو بهکارگیری ملاتی در آن است که هرچه آب بیشتری به آن برسد، مقاومتر میشود. مسجد جامع اصفهان به عنوان قدیمی ترین مسجد ایران یکی از اماکن گردشگری مذهبی است که در سفر به اصفهان به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از آن دیدن نمایید. نام پل خواجو از نام محله خواجو یعنی محلی که پل در آن ساخته شده است اقتباس شده است. پل خواجو بر روی شاهرگ شهر اصفهان یعنی رود مشهور زاینده رود کشیده شده است. پل خواجو نصف جهان ایران یعنی شهر زیبا و تاریخی اصفهان یکی از مشهورترین پلهای ایران است. این هنر و دقت یکی از خاصترین بخشهای پل است. همانطور که گفتیم این باغ جزو جاهای دیدنی شهر یزد به حساب می آید. از این رو با مراجعه به باغ گیاهان دارویی در باغ گلهای اسپهان می توانید آن ها را بشناسید. این پل در بسیاری از نقاشی ها از جمله نقاشان معروف ایرانی مانند رضا عباسی و کمال الملک نیز به تصویر کشیده شده است. چرا که برای ساخت این پل از تزئینات ویژهای چون کاشی کاری ظریف و هنرمندانه و همچنین معماری منحصربهفرد استفاده کرده است. این پل به نامهایی چون بابا رکن الدین، پل شاهی، پل شیراز، گبرها و حسن آباد نیز خوانده میشود.

طبقه اول تا پنجم این بازار اصفهان به انواع فروشگاههای خرید و فروش موبایل، تبلت، وسایل جانبی و نرمافزار آنها و خرید و فروش سیم کارت اختصاص دارد و در آخر خدمات پس از فروش است که در طبقه زیرین ارائه میشود. این کلیسا در دوره صفوی ایجاد شده است و شاید جالب باشد بدانید که گنبد کلیسای وانک برخلاف گنبد کلیسا های کهن ارمنی که مخروطی شکل هستند، شبیه گنبد مساجد ایرانی دوره صفوی بنا شده است. مهمترین ویژگی در معماریهای زیبا و اصیل ایرانی توجه به ویژگی تقارن و قرینه سازی است. این پل از نظر سبک معماری، نظم و تقارن خاص و چشم نواز و همچننی استحکام بیش از اندازهای که دارد؛ لقب یکی از مهمترین پلهای دنیا را از آن خود کرده است. باغ دولت آباد یکی از ۹ باغ ایرانی است که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو به چشم می خورد و شهرت جهانی دارد. یزد دومین شهر ایران پس از بم است که در یونسکو به ثبت جهانی رسیدهاست. بی شک بزرگان ما و بسیاری از افراد شاهد استفاده از نقش سی و سه پل بر روی اسکناس 200 ریالی بوده اند که این امر نشان از اهمیت و شهرت این پل در کل ایران و جهان دارد.

این پل زیبا با معماری بینظیر بر روی رودخانهی زاینده رود و در نزدیکی سی و پل احداث شده است. • معماری بینظیر چهلستون چشم هر بینندهای را خیره میکند. در هر صورت این امکان باز هم وجود دارد که در مناسبتهای خاصی چون اعیاد مذهبی یا ماه مبارک رمضان شاهد تخفیف بلیط آکواریوم اصفهان باشیم. ارامنه از زمانی که جلفا را بنا کردند، به کار تجارت و بازرگانی مشغول شدند، به فعالیتشان در این زمینه ادامه دادند و توسط افراد ثروتمند و سرشناسی چون خواجه آودیک و خواجه نظر، شروع به ساخت بناها و آثار ارزشمند کردند. برای رسیدن به پل خواجو میتوان از هر نوع وسیلهای از وسایل عمومی چون تاکسی، مترو و اتوبوس استفاده کنید. اگر قصد دارید با مترو خود را به پل خواجو برسانید، ایستگاه سی و سه پل نزدیکترین ایستگاه مترو است که میتوانید مسیر دو کیلومتری تا پل خواجو را پیاده طی کرده یا از تاکسی استفاده کنید. میهمانانی که در هتل سنتی اصفهان مقیم هستند با 10 دقیقه پیاده روی به همسایه این هتل اصفهان میرسند. در این تصویر سازی کنگرههای پل همچون بالها و عمارت وسط پل نیز در جایگاه سر عقاب قرار دارند. برخی از افراد هم پل خواجو را به نام پل شیراز میشناختند، زیرا بر سر راه شیراز قرار داشت. برخی از افراد این پل را به نام پل بابا رکن الدین میشناختند، زیرا در مسیر بقعهی بابا رکن الدین در تخت فولاد قرار دارد. بر همین اساس نام پل خواجو نیز به دلیل مجاورت محله خواجو به پل شاهکاری زاینده رود علت نامگذاری این پل به خواجو شده است. شیرهای سنگی دو سمت پل خواجو نیز به عنوان دو نگهبان با چشمان براق خود از رود زاینده رود محافظت میکنند. گردشگری به عنوان یک صنعت اشکال و انواع مختلفی دارد که یکی از مهمترین آنها «گردشگری مذهبی» است.

زرتشتیان بر این اعتقادند که این مکان مقدس، محل غایب شدن یکی از کنیزان دختر یزدگرد به نام مروارید (گوهربانو) است که در پی تعقیب اعراب مهاجم به آن پناه آورد و در حین نیایش از نظرها ناپدید شد.برای ورود به زیارتگاه پیر هریشت پس از گذر از چند پله به درب ورودی خواهید رسید. در واقع پل خواجو مشهوترین نام پل زیبای زاینده رود است اما تنها نام این پل نیست. پل خواجو با پل معروف سی و سه پل یا پل الله وردی خان تنها 1800 متر فاصله دارد. بازسازی دیگر در فاصله سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۶۱ خورشیدی انجام شد. فاصله آبشار شاه لولاک تا اصفهان: ۷۳.۵ کیلومتر- ۱ ساعت و ۳ دقیقه رانندگی. اما انچه در گنجینه تاریخی استان اصفهان در مورد اندازه این پل نوشته شده است به طول 132 /5 و عرض آن 12 متر می باشد .این پل دارای ساختمانی خاص و ویژه به نام بیگلر بیگی می باشد که در گذشته به دستور شاه عباس صفوی ساخته شده بود تا محل اقامت موقتی او و خانواده اش باشد. مشخصات سی وسه پل عبارت است از طول متر 295 و عرض 75/13 متر ودر 2 طبقه ،1- قسمت فوقانی که بیشتر هنگام پر آبی مورد استفاده بوده و دارای بالکن هایی جهت نشیمنگاه تابستانی و رایت گذر آب بوده است. برای اطلاع بیشتر درباره معماری ویژه بناهای اصفهان مقاله مسجد شیخ لطف الله را مطالعه کنید. یک تاکسی بگیرید و به جنوب شهر اصفهان (کوه صفه) بروید، در آنجا با تله کابین به بالای کوه بروید و بولینگ بازی کنید.

خوب است بدانید با بازدید از پل زاینده رود و گردش و تماشای این پل دیدنی و تاریخی ودیگر جاذبههای نزدیک پل خواجو میتوانید برای رفع خستگی به یکی از بهترین رستورانهای اصفهان بروید و یک وعده خود را به غذاهای سنتی اصفهان دعوت کنید تا لذت سفر خود را دو چندان کنید. گبرها یا زرتشتیان هم از این پل برای رفت و آمد به محلهی خود استفاده میکردند، به همین دلیل یکی از نامهای قدیمی این پل، پل گبرها است. اما به جزء آنچه تاکنون درباره این پل تاریخی و این سازه عظیم ایرانی گفتیم؛ تنها گوشهای از دانستنیها و عجایت پل خواجو بود. همانگونه که اشاره کردیم، در قرن سیزدهم هجری بر سر در بازار این میدان، دومناره بلند به سبک تکایای یزد بنا گردید و گفتیم که در اثر تغییرات زمان پهلوی، بخشی از جداره اصلی تکیه امیر چخماق باقی ماند که امروزه به عنوان تنها جداره اصیل باقیمانده در این میدان شناخته می شود. پل خواجو اصفهان را نه تنها از برترین پلهای ایران بلکه از زیباترین پلهای جهان میدانند. جعفری زند، باستانشناس که مدتها بر تپه اشرف این شهر کاوش کرده، درباره سازههای ناشناخته طی عملیات احداث ایستگاه مترو دروازه دولت به سایت تابناک گفته است: «صد در صد مطمئن هستم که اینها علاوه بر باروی سلجوقی شهر اصفهان، بخشی از کاخ جهاننما نیز هستند. اصفهان، جاهای دیدنی زیادی دارد که می توان روز های زیادی را در این شهر سپری کرد و در هر جایی از اصفهان نشانی از جاذبه ای با خصوصیات عالی و جذاب پیدا کنید. جهت خرید بلیط ارزان هواپیما از سایت چارتر 118 کافیست به صفحه رزواسیون سایت ما مراجعه کنید.

کسانیکه تمایل دارند با تورهای ارزان قیمت سفر میکنند، میتوانند از راهنمایی کارشناسان آژانس مسافرتی همسفرها دربارهی پروازهای لحظهی آخر یا زمان تخفیف هتلها استفاده کنند. چند سال میگذرد و در ایوان کاخ گشتاسپ، درختی خردمند و سخنگو (و جاودانه) به نام «زردهشت» پدید میآید و خود را پیغمبری میخواند که از آفرینندهٔ جهان، برای راهنمایی شاه، خرد نزد او آورده تا به آیین بهدینی درآید، آن را از پیامبر بیاموزد، و از او پند بشنود. بر روی این تخته سنگها علائم خاصی که شبیه به امضا است کشیده شده است که خود از ویژگیهای عجیب و غریب و دیدنی پل خواجو اصفهان است. سخن بگوییم تا قبل از سفر به این اصفهان با محبوبترین پل ایران و ویژگیهای آن آشنا گردید. این اثر با نام مسجد شاه / مسجد سلطانی در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۵۸ با شمارهٔ ثبت ۳۹۳ بهعنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. هتل سنتی سه ستاره مظفر در سال ۱۲۶۶ توسط مظفر یکی از تاجران بلند آوازه یزد بنا شد. طبق تحقیقات به عمل آمده توسط تاریخ شناسان، هدفی که شاه عباس دوم از ساخت این پل در نظر داشته ایجاد اتصال میان محله خواجو با تخت فولاد و راه شیراز بوده است. درواقع این عمارت بین باغ اندرونی و بیرونی قرار گرفته است و عمارت اصلی باغ به شمار میرود. بخش بیرونی باغ هم برای توقف کاروانها، برگزاری مراسم ورزشی و تشریفات حکومتی استفاده میشده. این قبله در روی تخته سنگی در بخش شمالی پل به چشم میخورد.




بازدید : 25988
نویسنده : خبرنامه

 

بدین ترتیب از برج العرب میتوان به عنوان نماد شکوه دبی نیز نام برد. از الان بلیط اکواریومو خریداری کنم؟ ورودی آن برگرفته از تخت جمشید است و نماد های بسیاری از دوره هخامنشیان و ساسانیان در آن دیده میشوند و شما میتوانید در انجا انواع شیرینی جات و ادویه ، نفیس ترین صنایع دستی، پسته و زعفران، بیشترین اقلام را خریداری کنید. در زمان حراج می توانید کالاهای مقرون به صرفه ای را در این مرکز خرید زیبا خریداری کنید. برای شرکت در برنامه «شارک واکر» میتوانید هر روز در آکواریوم دبی مال، شانس خود را برای قدم زدن در کنار یکی از درندهترین شکارچیان جهان امتحان کنید. شما تا به حال کدام یک از پارک های آبی دبی را امتحان کرده اید؟ بدون شک پس از سفر خود به دبی باید این پارک آبی بسیار مهیج را امتحان کنید. پس اگر از مسافران تور دبی فروردین هستید، این باغ بینظیر را فراموش نکنید. هر طبقه میز پذیرش مختص به خود و آسانسورهای شخصی دارد که تضمین کننده امنیت و حریم خصوصی مسافران است. «Executive Lounge» هم با ارائه صبحانه، نوشیدنی و میان وعدههای سبک مختص اتاقها و سوئیتهای اگزکیوتیو میباشد. هتل برج العرب دبی دارای 10 رستوران بین المللی، چند کافه با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم بین المللی، استخر، باشگاه فوق مجهز بدنسازی، پارک، فضای سبز، تالار کنفرانس، اجرای موسیقی کلاسیک توسط مجرب ترین موزیسین ها، اینترنت بدون سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی و … از نام این پارک مشخص است که با یک پارک آبی معمولی طرف نیستید و میتوانید اینجا با طراحی و چیدمانی جالب و عجیب برای چند ساعتی به قطب جنوب بروید و اگر طرفدار بازی های مهیج یخی و سرما هستید این پارک آبی در دبی مناسب شما است.

Turkey Grand bazaar istanbul, Istanbul, Grand bazaar همه روزه از ساعت 4 بعدازظهر تا نیمه شب، 6 بعد از ظهر تا 2 صبح (در تمام ماه رمضان)، باز خواهد بود. هزینه بلیط برای هر نفر 20 درهم و بلیط هر روزه 25 درهم هزینه دارد. “بالون بزرگ دهکده جهانی دبی” برای افراد با اراده و نترس مناسب است و میتواند حداکثر 20 نفر در هر سنی را در خود جای دهد. نگران خوردن شام و ناهار خود در این مجموعه نباشید، زیرا در مسیر پیادهروی دهکده جهانی انواع رستورانها و غرفههای فروش خوراکی وجود دارد که میتوانید تمام خوراکیهای مورد علاقهی خودتان را از آنها تهیه کنید و برای صرف وعدههای غذایی خود از رستورانهای بین المللی آنجا استفاده کنید. است. برج العرب یک برج و یا هتل گران قیمت است که فقط افراد ثروتمند و سران کشورها توانایی اقامت در آن را دارند ولی برای کسانی که علاقه دارند از این برج دیدن فرمایند می توانند برای صرف شام و یا یک نوشیدنی به این مجموعه بروند و از معماری فوق العاده آن لذت ببرند. ۳- رستوران Al Muntaha: این رستوران در دو طبقه از غذاهای اروپایی مدرن برای ناهار و شام ارائه می دهد. این سازه معروف در دنیا شناخته شده است و از مهم ترین آسمان خراش ها به شمار می آید که می تواند توجه گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به خود جذب کند. صنایع دستی، خوراکی ها و هر چیزی که فکرش را کنید در این دهکده پیدا می شود. اگر میخواهید ارزان به دبی سفر کنید و همچنین به فرودگاه دبی نزدیک باشید، منطقه دیره برای اقامت شما بسیار مناسب است. در ساخت هتل برج العرب دبی نزدیک به ۷۰۰۰۰ متر مکعب بتون و ۹ تن فولاد بکار رفته است و برای ساخت فضای داخلی نیز از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مصالح و مواد کار شده است. مساحت این مجموعه چیزی حدود 1.6 میلیون متر مکعب است.

آکواریوم بزرگ دبی حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن این آکواریوم استفاده شده است و در این آکواریوم 33000 هزار نوع جانور آبی دیده می شود و مهم ترین قسمت این آکواریوم تونل این است که 51 متر طول ، 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع دارد و شما حس خواهید کرد که دقیقا زیر آب قرار دارید . اگر دوست دارید به تماشای دنیای زیر آب بروید می توانید غواصی در آب های خلیج فارس را در این ساحل طلایی رنگ انتخاب کنید. با نشستن در تراس برج العرب و صرف غذایی دلپذیر در رستوران و بار این هتل به تماشای چشم انداز گسترده ای از خلیج فارس بنشینید که تا بحال نده اید. چندین کلبه با تهویه داخلی و مبلمان زیبا در تراس برج العرب قرار داده شده است. نمایش فواره دبی از تراس های دبی مال و برج خلیفه امکان پذیر است هرچند که تماشای مستقیم آن از روی دریاچه و با قایق های سنتی، تجربه متفاوت تری خواهد بود! در این محل شما می توانید با لگو ماشین های مسابقه ای بسازید و با آنها در مسابقه شرکت کنید و یا که مدل های کوچکی از ربات های واقعی را با لگو بسازید. این مجموعه ساحلی دارای انواع کافه ها و رستوران هایی است که مدل های متنوعی از غذاها و دسر ها در کنار نوشیدنی های لذیذ و گوارا را به مشتریان عرضه می کنند و همچنین در کنار این رستوران های استخرهایی قابل استفاده نیز برای بازدید کنندگات وجود دارند که با رزرو قبلی و پرداخت هزینه های جداگانه می توانید از آنها استفاده کنید. این تحقیق در مورد برج العرب دبی می باشد و اطلاعات کاملی در مورد تاریخچه ، امکانات ، ویژگی ها ، فضای داخلی و خارجی این برج ارائه می دهد. دقت داشته باشید که سعی شده فایل های دانلود تحقیق کاملی راجع به برج العرب دبی که در پایین برای شما قرار داده شده، از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

از دبی و در مجموع امارات متحده عربی نباید انتظار آثار چند هزار ساله داشته باشید. مرکز دیدنی برج العرب دبی نام یکی از هتل های هفت ستاره در دبی، امارات متحده عربی می باشد. این هتل یکی از معدود هتل های 7 ستاره ی جهان است. حتما تا به حال عکسهای زیادی از این آکواریوم شگفتانگیز دبی دیدهاید اما جذابترین جای آن، داخل خود آکواریوم نیست، The Ambassador Lagoon است که میتوان از داخل هتل و بدون نیاز به ورودی آکواریوم نیز به آن دسترسی رایگان داشت. قطعا در مورد کیفیت آنها نمیخواهیم بیش از حد توضیح دهیم و اغراق کنیم اما باید بدانید که تمامی سعی ما این بوده که بتوانیم فایل های با کیفیت موجود را برای شما جمع آوری کنیم . روی ساحل چندین رستوران و چندتا از مراکز خرید دبی هست که دیدن آنها خالی از لطف نیست. این باند فرود هلیکوپتر چندین اتفاق مهم و قابل توجه را نشان دادهاست: گلف باز مشهور تیگر وودز چندین توپ گلف را به خلیج فارس پرتاب کرد. یک اتفاق بسیار خوب در این مجموعه وجود مسیر پیاده روی است که توریست ها می توانند در فاصله ی کمتر از 10 متری این آب نما را مشاهده کنند. یکی از این لایه ها به صورت صفحه ای پارچه ای و به رنگ سفید و شفاف می باشد که ظاهر بادبانی شکل برج را ایجاد نموده است. این برج دارای قابلیت های بسیار زیادی است و نکات کلیدی زیادی وجود دارند که این سازه را به شهرت رسانده اند از جمله مهم ترین ویژگی های این سازه می توان به مکان و موقعیت عالی آن در شهر دبی اشاره نمود این برج در یکی از مناطق پر تردد و ثروتمندنشین ساخته شده است.

اینجا هر نوع سرگرمی برای هر سنی وجود دارد. از آنجایی که برنامهها در دهکده زیاد است ما شما را با یک راهنمای کامل برای مرکز پرهیاهوی سرگرمی و هیجان پوشش خواهیم داد. قیمت بلیط دهکده جهانی چقدر است؟ شهربازی آی ام جی از چهار قسمت تفریحی تشکیل شده است. جذابیت و ویژگی خاص این مرکز خرید طراحی و دیزاین سقف آن است که به سقف مدرسه ی هاگوارتز ملقب شده است.مطمعنا اگر به مارینا مال بروید روز شما در مارینا مال فقط به خرید کردن خلاصه نمی شود بلکه می توانید از امکانات تفریحی آن از جمله پارک تفریحی کودکان و سالن های سینمای مارینا مال هم استفاده کنید و حسابی لذت ببرید . در طول گشتوگذار خود از منظره حیرتانگیز جزیره پالم جمیرا لذت ببرید و همچنین شگفتیهای افق مسطح دریا را هم از یاد نبرید. منظره ی زیبای دریا در کنار ساختمان زیبای برج العرب تجربه ی بسیار زیبایی را برای شما رقم خواهد زد. برخی از اتاقهای این هتل منظرهای رو به دریا دارند و برخی دیگر منظره شهر و برج خلیفه را به شما نشان خواهند داد. پارک زعبیل در مرکز شهر دبی قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین پارک ها در بین خانواده های اماراتی است.

برای اقامت در این سوئیت ها باید شبی ۲۸ هزار دلار پرداخت کنید ستون های سفیدی که در این بنا به کار رفته است این برج را مجلل تر کرده است و در تمامی ابعاد این بنا معماری سلطنتی به چشم می خورد. در این بازار بزرگ میتوانید هرچه میخواهید پیدا کنید. سفر با قایقهای چوبی و سنتی در اسکله ابرا از بستکیه شروع میشود به سمت بازار پارچه فروشان و گالریهای هنری میرود و در نهایت به بازار طلا میرسد. بر کسی پوشیده نیست که دبی حالا از پیشرفته ترین شهرهای موجود در منطقه خاورمیانه به شمار می آید و متاسفانه کشورمان ایران از قافله پیشرفت در صنعت گردشگری عقب مانده است، به همین خاطر همه ساله بسیاری از هموطنان ما برای تفریح و سرگرمی با خرید تور دبی به امارات سفر کرده و به سمت شهرهای پیشرفته این کشور می روند. به سبب نقش مهمی که برج مرکز تجارت جهانی دبی در گسترش و رونق کسب و کار دارد، شمار زیادی از مکان های اقامتی، خدماتی و بازرگانی در پیرامون آن جای گرفته اند و به بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان خدمت رسانی میکنند. قایق های لوکس تفریحی نیز آماده ی خدمت رسانی به توریست هایی هستند که با جیب پر پول به دبی آمده اند !

هتل برج العرب یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین هتلهای دبی و جهان و یکی از جاذبه های گردشگری دبی می باشد. دبی بزرگترین شهر کشور امارات متحده عربی و یکی از مدرن ترین شهرهای خاورمیانه محسوب می شود. 27 غرفه برای بازدید در دهکده جهانی دبی وجود دارد که نماینده 78 کشور از سراسر جهان هستند. همچنین، یک سرویس پارکینگ جدید در جلوی دروازه شادی وجود دارد و هزینه آن 150 درهم است. ساحل اختصاصی، محل گرفتن آفتاب، سرویس حمل و نقل، ورزشهای آبی، اینترنت پر سرعت تنها بخشی از امکانات این هتل می باشند. همه اتاقهای هتل دارد تهویه مطبوع، زمین گلف، سالن ورزشی، اجاره خودرو، پارکینگ رایگان، سونا، اسپا، خدمات اتاق VIP، امکانات ویژه معلولین، اتاق سیگار ممنوع، دستگاه قهوه و چای ساز و در حمام و سرویس بهداشتی لوازم آرایشی بهداشتی گوناگونی است. همچنین امکاناتی نظیر تخت های گردان، سینمای شخصی، اتاق های رختکن، تهویه مطبوع، یخچال، نظافت روزانه، تلویزیون صفحه تخت و تلفن، خدمات خشکشویی و اتوشویی، وان حمام یا دوش، اتاق های به هم مرتبط، قهوه ساز و چای ساز یا کتری برقی، گاوصندوق، منوی انتخاب، بطری آب معدنی رایگان، حمام های خصوصی برای هر اتاق، دمپایی برای فضاهای اتاق، تخت های بدون آلرژی، شبکه های جهانی برای تلویزیون، روزنامه رایگان، پرده های ضخیم و… ساعات بازدید از موزه قهوه دبی: 9:00 صبح تا 5:00 بعد از ظهر. برای کودکان زیر۳ سال میتوان بدون پرداخت هزینه از تخت مخصوص کودکان استفاده کرد. محل هایی برای طبخ با باربی کیو، زمین مخصوص والیبال و کیوسک های فروش غذا ونوشیدنی از دیگر امکانات این پارک می باشند.

بیش از 3000 گونه ی گیاهی و جانوری از سراسر کره ی زمین باعث جذابیت خاص این منطقه شده است. یکی از زیباترین جاذبه های توریستی شهر دبی ساحل جمیراست. دبی شهر همیشه بیدار خاورمیانه با معماری مدرن مقصد توریستی بسیاری از گردشگران از سراسر دنیاست، این امر سبب شده به همین واسته مراکز خرید بسیاری با برند های معروف و جهانی در دبی برپا شود. از دیگر امکانات هتل برج العرب دبی می توان به سه آکواریوم بزرگ با 50 گونه مختلف ماهی، اتاقی با 29000 قطعه کریستال برند سوآرسکی که به شکل کهکشان راه شیری طراحی شده اند، اشاره کرد. شما میتوانید با سبکهای معماری نقاط مختلف دنیا، آشنا شده و همچنین سرگرم تفریحات متنوع و جذاب آنجا شوید. هتل برج العرب دبی در سال ۱۹۹۳ توسط معماری بنام رایت، مسئولیت ساخت آن را بر عهده گرفت. علاوه بر آن بیش از 33 هزار نوع آبزی در این آکواریوم قرار دارد. این آکواریوم دارای یک تونل بسیار جذاب 48 متری است. یکی از ویژگی های برجسته ی این آکواریوم همین تونل است. آکواریومی که به خاطر داشتن 65000 موجود دریایی و نیز برپایی 21 نمایشگاه زیست دریایی بزرگترین آکواریوم آفریقا و خاورمیانه نیز محسوب می شود. IMG دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید و تفریح در جهان است که در شهر دبی واقع شده است. برای مسافران دبی که سابقه بازدید از پایتخت مد ایتالیا (شهر میلان) را داشتند، دبی مال، یادآور منطقه معروف کُوادریلادرو د اورُ میلان ایتالیا نیز هست. برای مثال در فصل های گرم سال تخفیف های ویژه ای برای اقامت در هتل آتامان در اختیار مسافران قرار می گیرد. این جشنواره دو بار در سال (در فصل تابستان و زمستان) برگزار میشود و همزمان با جشنواره، دبی میزبان بیش از سه میلیون گردشگر میشود. استانبول باتوجهبه موقعیت جغرافیایی، آب و هوای مدیترانهای و معتدلی دارد و برای سفر در چهار فصل سال گزینه مناسبی به شمار میرود؛ اما دبی یک شهر گرمسیری است و ساکنان آن در اغلب روزهای سال گرمای شدیدی را تجربه میکنند.

دراگون مارت مرکز خرید چینی در خارج از کشور چین به شمار می رود. برج العرب هتلی بسیار لوکس و مجلل در دبی، کشور امارات و یکی از بهترین هتل های دبی برای خانواده است. این جزیره با کیلومترها طول، بسیار وسیع است و هتل آتلانتیس به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های دبی نیز در آن قرار دارد. یکی دیگر از تفریح های هیجانی این پارک رودخانه آرام آن است. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب باحال مگ توسط سایت های دیگر بدون کسب اجازه قبلی ممنوع می باشد. در بخشی از آن می توانید قوانین فیزیک را زیر سوال ببرید و در قسمتی دیگر با 5 نسخه از خودتان دور یک میز بازی کنید و یا در دنیایی وارونه، از خود عکس بگیرید. در تابستان گرم دبی میتوانید از فضای شبانه این سواحل لذت ببرید و از امکانات آن بهرهمند شوید. مجله اینترنتی باحال مگ فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرد. ۸- پل معلق: برای رفتن به این پل ۲۰ کیلومتر را باید طی کنید و با تاکسی ۲۳ دقیقه در راه خواهید بود. گرداگرد این درخت گذرگاه یا یک پل فلزی به صورت مارپیچ تعبیه شده است تا بازدیدکنندگان در حین بالا رفتن از آن به تماشای انواع حیوانات مشغول شوند.




معایب جاروبرقی بدون کیسه گرد و غبار چیست؟
نوشته شده در یک شنبه 16 مهر 1402
بازدید : 6012
نویسنده : خبرنامه


برای خانم هایی که کارهای خانه زیادی را روی دوش خود حمل می کنند، خرید جاروبرقی می تواند کار آسانی باشد، اما زمانی که تصمیم به خرید این نوع وسایل برقی می گیریم، با موجی از آپشن ها، امکانات و انواع مختلفی مواجه می شویم که راحت تر است فرآیند خرید بسیار دشوار است.

به طور کلی یکی از چالش هایی که در هنگام خرید جاروبرقی با آن مواجه می شویم این است که جاروبرقی کیسه دارد یا خیر.

یکی از مهمترین معیارهایی که قبل از خرید جاروبرقی باید در نظر گرفت این است که آیا قطعات اصلی لوازم خانگی بوش این وسیله برقی مهم کیسه دارد یا خیر که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت هر دو نوع جاروبرقی با کیسه و بدون کیسه قدرت مکش و ویژگی های یکسانی دارند که درست است. عملکرد این دو نوع جارو کاملاً یکسان است و تنها در نحوه جمع آوری، نگهداری و نوع جمع آوری و دفع زباله با هم تفاوت دارند.

مزایای جاروبرقی

بهداشتی بودن

بدون نیاز به نگهداری زیاد

سازگاری بهتر با فیلتر HEPA

مناسب برای افراد مبتلا به آلرژی

فیلترهای هپا

از فیلترهای هپا در هر دو نوع جاروبرقی استفاده می شود، اما جاروبرقی های کیسه ای با فیلترهای هپا سازگاری بیشتری دارند زیرا فیلترهای هپا بهترین راه برای جذب ذرات آلاینده در خانه هستند. به این ترتیب هر کدام از آنها می توانند 99.97 درصد از آلرژن ها و ذرات آلاینده موجود در هوا را جذب کنند.

معایب جاروبرقی کیسه ای

مشکل کیسه جاروبرقی

این نوع جارو با قرار گرفتن در کیسه باعث شکستن کیسه و خالی شدن آن می شود. پیدا کردن کیف برای مدل های قدیمی مشکل و بسیار گران است. لوازم مصرفی جاروبرقی بوش

مشکل دیگر این است که هر جارویی کیسه مخصوص به خود را دارد و نمی توانید از مارک های دیگر استفاده کنید که در مورد جاروهای قدیمی که کیسه های آنها دیگر تولید نمی شود، مشکلات زیادی وجود دارد. همچنین در صورت عدم کیفیت کیف خریداری شده، کثیفی وارد موتور جاروبرقی شده و آسیب جدی به آن وارد می کند.

عملکرد ضعیف جاروبرقی زمانی که کیسه پر است

به طور کلی با افزایش حجم جاروبرقی ها در کیسه و هنگام پرکردن آن، قدرت مکش جاروبرقی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و به همین دلیل باید زمان بیشتری برای تمیز کردن سطوح با جاروبرقی صرف شود.

توجه: هنگام استفاده از جاروبرقی، کیسه را زمانی که سه چهارم پر شد، خالی کنید. این کار باعث بهبود عملکرد جاروبرقی در هنگام زدودن گرد و غبار از سطوح می شود.

اگرچه برخی از مدل ها دارای چراغ پرکننده هستند که به شما می گوید چقدر زمان تا پر شدن کیسه باقی مانده است.




سریع و سرراست اصلاح در دشت دریاسر
نوشته شده در جمعه 14 مهر 1402
بازدید : 27140
نویسنده : خبرنامه

 

رامسر در غرب مازندران با برخورداری از جاذبههای منحصربهفرد طبیعی و تاریخی یکی از مناطق برتر کشور به لحاظ طبیعت گردی محسوب میشوند که سالانه پذیرای بیش از ۱۰میلیون مسافر و گردشگر از داخل و خارج کشور است. محوطه باستانی ماسوله از این نظر اهمیت دارد که اولین آثار صنعت فلزکاری یعنی ذوب آهن در آن کشف شده و همین اعتبار تاریخی باعث شده تا وارد فهرست آثار ملی کشور شود. راه خاکی و نامناسبی دارد این مکان به گفته محلی های منطقه احتمالا به دلیل مشکلات حقوقی زمین، ملک شخصی شده است و راه بسته شده است و امکان نزدیک شدن به دریاچه وجود ندارد. در آن روز صدای رگبار گلولهها از یک دستگاه خودرو لندرور به گوش میرسید که بسیجیان را به تیر بسته بود و این خاطره تلخ در شهر رامسر جاودانه ماند. اگر در روز های پیش رو بلیط اتوبوس لنگرود را خریداری کرده اید و به دنبال مکانی در نزدیکی این شهر هستید که زمانی را در آن با آرامش و لذت سپری کنید ساحل چمخاله بدون شک انتخاب درستی برای شماست. اگر به دنبال بازی و هیجان باشید، ساحل چمخاله مجموعهای از فعالیتهای هیجانانگیز آبی را ارائه میدهد. اگر به دنبال تفریحاتی هستید که آبی نباشید می توانید از دوچرخه سواری و هم چنین موتورسواری که مجتمع های تفریحی ساحل چمخاله در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید که قطعا هیجان آن کمتر از تفریحات آبی نخواهد بود. در سال های اخیر اتفاقات خوبی در این شهر رخ داده است که مسبب آن را می توان فعالیت های بخش شهرداری و هم چنین سرمایه گذاران بخش خصوصی آن دانست که به موجب آن باعث تغییرات چشمگیری در امکانات رفاهی و گردشگری این منطقه شده است.

#گردشگری استان #گلستان - #Golestan tourist در این قسمت از بام لاهیجان، آلاچیق های چوبی وجود دارد که می توانید درون آنها بنشینید و خستگی را از تنتان بیرون کنید.ساعت فعالیت تله کابین لاهیجان، از 8 صبح تا 8 شب است؛ البته در روزهایی که تعداد مسافران کم است، ساعتها کمی تغییر می کنند و زودتر بسته می شود. راس منار بسته به شکل ساقهی منار ، بصورت مربع، دایره یا هشت ضلعی ساخته میشده است. ازسری امکاناتی که در این ساحل برای عکاسی قرار گرفته است می توان به تونل هایی به شکل قلب قرمز اشاره کرد که این ها به صورت متوالی و پی در پی در سواحل چمخاله قرار گرفته اند و امکان گرفتن عکس های جذابی را از آن ها خواهید داشت. اگر می خواهید از تهران خود را به چمخاله برسانید و به بازدید از دیدنی های چمخاله بروید باید بدانید که از تهران تا چمخاله حدود 370 کیلومتر مسافت پیش رو دارید. برای سفر کردن و دیدن این ساحل بکر و بی نظیر ابتدا باید به شهر رشت که مرکز استان گیلان است وارد شوید و سپس حدود 50 تا 60 کیلومتر به سمت استان مازندران حرکت کنید تا بتوانید به شهرستان لنگرود برسید. «بهشت اردیبهشت ایران» لقب دشت دریاسر تنکابن است که در منطقه دوهزار با هر فصل رنگوبوی متفاوتی برای میزبانی از مسافران دارد. این دشت ترکیبی از همه جاذبه های طبیعی ایران نظیر رودخانه، کوه، جنگل و دشت گل میباشد که در صورت تمایل به تماشای گلهای زرد باید برنامه سفر خود را از انتهای فروردین تا انتهای اردیبهشت هر سال تنظیم کنید، در فصول گرم سال گردشگران برای استفاده از آب و هوای مطبوع و خنک به اینجا سفر میکنند که در ادامه معرفی جاذبه های طبیعی مازندران و در این پست با راهنمای بازدید از دشت دریاسر تنکابن اشنا خواهید شد، با این تودی همراه باشید.

شهر زیبای چاف و چمخاله بخاطر موقعیت مکانی خود، در تمام ایام سال پذیرای گردشگران و مسافرانی است که از نقاط مختلف ایران و هم چنین کشور های دیگری است که به این شهر سفر می کنند. اصلی ترین خصوصیتی که باعث شده ساحل چمخاله نسبت به دیگر سواحل دریای خزر متمایز گردد، تمیز بودن و کم خطر بودن آی می باشد. اصلی ترین دلیل شهرت رودخانه چمخاله پرآب بودن آن می باشد. جنگل فندقلو که یکی از جاهای دیدنی آستارا و جاذبه های دیدنی گردنه حیران می باشد، به دلیل دارا بودن مراتع و دشت های بکر در میان طبیعت گردان نیز بسیار محبوب است و محل بسیار مناسبی برای کمپینگ و استراحت در فصل بهار و تابستان می باشد. اما اگر علاقمند به مسافرت در زمانی هستید که آب و هوای مطلوبی را به همراه داشته باشد زمان مناسب برای بازدید از این ساحل در فصل های بهار و بخصوص تابستان می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اگر قصد کمپینگ در این منطقه را دارید، باید تمامی لوازم موردنیاز را آماده کرده و به همراه ببرید. در صورتی که قصد سفر از تهران به اصفهان را دارید میتوانید بلیط هواپیما تهران اصفهان را به صورت آنلاین از گت بیلیت خریداری کنید. کمی در این مسیر که به حرکت خود ادامه دهید، تابلوهای راهنمایی را خواهید دید که شما را برای رسیدن به جزیره فلامینگو هدایت می کنند. اگر می خواهید به سمت جزیره فلامینگو که یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری چمخاله به حساب می آید، بروید می توانید خود را به چمخاله برسانید و از آنجا به سمت میدان چمخاله حرکت کنید. لنگرود، لاهیجان و رودسر را می توان نزدیک ترین شهرستان ها به شهر چاف و چمخاله معرفی کرد که هر کدام دارای جاذبه های خاص و شگفت انگیز خود هستند. اقامت کوتاه مدت، هر چند یک روز یا چند ساعت باشد، برای گردشگران و مسافران بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

بخش دیگر این سواحل نیز به ورزش و بازی های گروهی مثل والیبال و فوتبال اختصاص داده شده و هم چنین بخش دیگری از سواحل چمخال، برای مسافران و گردشگران علاقمند به اسب سواری در نظر گرفته شده است. این ساحل دیدنی که بعد از بندر انزلی سرآمد جاذبه های توریستی استان گیلان قرار گرفته است علاوه بر نمای چشمگیر دریای خزر در کنار خود، مناظر طبیعی مثل کوهستان و مزرعه های سرسبز و وسیعی نیز دارد که بر زیبایی ساحل چمخاله افزوده است. جاذبه های طبیعی و بسیار زیبایی در گیلان به ثبت رسیده اند که هر کدام از جذابیت های منحصر به فردی برخوردارند. ویلاهای استان گیلان آنقدر متنوع هستند که در نقطه نقطه این استان با هر رنج قیمت و متناسب با هر سلیقه ای وجود دارند. وی بعداً از نمایی از ورسک بر روی جلد کتاب خود ، خاطرات یک مهندس دانمارکی ، که در سال 1350 منتشر شد ، استفاده کرد. برای اینکه بتوانند مصالح ساخت پل را از یک طرف کوه به طرف دیگر ببرند، کابلی به دو طرف دره وصل کردند. ساحل چمخاله از کم خطرترین و زیباترین و مجهزترین سواحل کشور است که در سال ۱۳۹۰ به عنوان بهترین ساحل استان از طرف وزارت کشورانتخاب گردید.

تنوع گونههای جانوری در این پارک از یک طرف و وجود گونههای بیشمار گیاهی از طرف دیگر باعث شده است تا پارک گلستان راه خود را به فهرست پارکهای میراث جهانی یونسکو باز کند و در این سازمان به ثبت برسد. مساحت این جنگل حدود ۸۰ هکتار است و گونههای مختلف گیاهی در دل خود جای داده است. موزه گیاهان دارویی با کاشت بالغ بر ۲۵۰ گونه گیاه ژنتیک ارزشمند در ایران ، به تولید و عرضه محصولات گیاهی و دارویی اقدام کرده و محصولات خود را به کشورهای مختلف جهان صادر می کند درمجموع ، روستای کندلوس به دلیل وجود موزه مردم شناسی ، موزه گیاهان دارویی ، جاذبه های کوهستانی و ییلاقی و دارا بودن مراکز اقامتی و خدمات گردشگری ، از شهرت فراوان برخوردار است. اینجا از جاهای دیدنی لنگرود و بهترین دیدنی های چمخاله در حوالی روستاهای اطراف چمخاله قرار دارد، فاصله رشت تا ساحل چمخاله ۶۸ کیلومتر معادل ۷۵ دقیقه، فاصله لاهیجان تا ساحل چمخاله ۲۵ کیلومتر معادل ۳۶ دقیقه رانندگی بدون توقف و ترافیک می باشد، ساحل چمخاله به عنوان دومین منطقه توریستی گیلان شناخته می شود که همچنین در سالهای اخیر لقب زیباترین ساحل این استان را از آن خود کرده است ، با افزایش تعداد گردشگران در این ناحیه مسولین امکانات رفاهی و تفریحی خوبی نظیر سایت های ماهیگیری ، قایق سواری ، جت اسکی ، قایق بادی ، فلای بورد ، شاتل آبی ، زمین های والیبال و فوتبال ، مسیر دوچرخه سواری ساحلی و پیست های اسب دوانی تعبیه شد تا امروزه یک تفریح جذاب را پیش پای شما قرار دهد . در این پارک جنگلی امکاناتی از قبیل آلاچیق، باربیکیو، سرویسبهداشتی و یک کافه کوچک برای خوراکی و نوشیدنی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. این جاده یکی از زیباترین جادههای جنگلی ایران است. البته درکنار کار کشاورزی نیز درآمد خوبی از بخش گردشگری این شهر نیز دارند.

مردمانی که در این شهر بندری زندگی می کنند علاوه بر کار در کنار شالیزار های خود به کاشت صیفی جات و میوه هایی مثل کدو هندوانه نیز مشغولند. نمک آبرود یکی از شهرهای ساحلی در مازندران است که علاوه بر تجربه دریا شما را به تفریحات مختلفی مثل تلهکابین، شهربازی، پینت بال، پیست دوچرخهسواری، زمین اسکیت، موتور چهارچرخ، زمین تنیس، زیپلاین، پرواز با هواپیمای دونفره و… برای دسترسی به روستای سلیم چاف می توانید از جاده ساحلی اقدام نمایید. روستای شوراب آبشارهای کوچک و بزرگ زیادی دارد که هرکدام از آنها در میان طبیعت سرسبز این روستا، مناظری چشمنواز را به نمایش میگذارند. موزه تاریخی و فرهنگی کندلوس در ساختمانی با معماری سنتی و بومی بنا شده که از بخش های مختلفی تشکیل شده و و اشیاء قدیمی و تاریخی در غرفه هایی در زیرزمین و همکف موزه به معرض نمایش گذاشته شده است. برای مثال از شهر چمخاله به عنوان یک پایگاه اساسی دریایی و هم چنین یک کارخانه بزرگ کشتی سازی برای گسترده کردن تجارت های دریایی ایران با سایر کشورها و هم چنین شکست مردمان تاتار بخش شرق مازندران استفاده می نموده است. آنچه ساحل چمخاله گیلان را در میان سایر سواحل گیلانی منحصر به فرد می کند تماشای شانه های سترگ کوه های بلند، طبیعت سرسبز پای کوه و مزارع گسترده و وسیع این ساحل توریستی می باشد. اما اگر می خواهید بدانید که چه فصلی بهترین زمان سفر به چمخاله است و می توانید از طبیعت زیبای آن نهایت لذت را ببرید، بهتر است بدانید نیمه اول سال به خصوص فصل بهار بهترین زمان سفر به چمخاله می باشد.

به چشمه ها علاقه دارید و می خواهید به جایی سفر کنید که چشمه داشته باشد؟ این روستا دارای هوایی درجه یک و خنک است و با داشتن رودخانه و چشمه های زیبا، مکان خوبی برای اتراق کردن و صرف یک غذای خوشمزه می باشد. گفتنیاست این منطقه زیبا و خوشوهوا یک مکان مناسب برای برپایی کمپ در شیرگاه است. همچنین فضای رستوران بسیار تمیز بوده و با توجه به کیفیت مناسب غذاها از قیمت مناسبی برخوردارند. همچنین ویلاهای مجلل و مجللی ساخته شده است که گزینه های اقامتی مناسبی محسوب می شوند. منطقه گالشکلام یکی دیگر از جاذبه های دیدنی چمخاله می باشد که طبیعتی بسیار زیبا و بکر دارد. اگر بخواهیم از زیبایی های چمخاله صحبت کنیم، به سادگی نمی توان از دیدنی های چمخاله گذشت. از آنجایی که شهر چمخاله یکی از شهرهای زیبای شمالی است و شهرهای شمالی در تمام فصول زیبا هستند، شهر چمخاله نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این شهر هم در تمام فصول سال زیبایی های منحصر به فرد خود را دارد. هم اکنون این شهر پذیرای غیربومیان زیادی است که در این شهر، اقدام به خرید یا ساخت ویلا کرده اند و در ایام مختلف سال برای تفریح به چمخاله سفر می کنند. بنابر اسناد تاریخی یافت شده نادرشاه افشار برای مبارزه با تاتارهای شرق مازندران شهر چمخاله را برای ایجاد پایگاه نظامی انتخاب کرده بود. این منطقه تاریخی به دلیل موقعیت مکانی خاصی که دارد، همواره مورد توجه حاکمان دوره های مختلف ایران بوده است.نادرشاه افشار یکی از پادشاهان ایران بوده که ۲۷۷ سال قبل برای سرکوب تاتارهای شرق مازندران و توسعه تجارت دریایی، بندر چمخاله را به منظور ایجاد پایگاه دریایی و کارخانه کشتی سازی انتخاب کرد. این بنای منحصر به فرد در کنار ابنیهای چون دُل کینگه، قلعه چِلدَر، قلعه گَردن، برج رَواتسر از ویژگیهای مشترکی سخن میگوید، که میتوان دوره همه این ابنیه را به اواخر ساسانی مرتبط دانست.

قلعه مارکوه یکی از جاذبههای تاریخی جنگ دالخانی است که بازدید از این قلعه تاریخی به هر گردشگری توصیه میشود قلعه سنگی و تاریخی مارکوه در دوره پیش از اسلام و قرن سه احداث شده است. نام خوش مضمون لیلاکوه که گویا هر بیینده ای را مجذوب و شیفته ی خود می نماید خبر از یکی دیگر از جاذبه های حیرت انگیز ساحل چمخاله گیلان می دهد. در هر فصل از سال این ساحل دیدنی زیبایی خاص خود را دارد. پارک جنگلی جواهرده که با نام بوستان جنگلی صفارود نیز شناخته می شود، در ۹ کیلومتری جاده جواهرده قرار داشته و رودخانه زیبایی را در قلب خود جای داده است که از کوه سماموس سرچشمه میگیرد. ويژگي ها قلعه مارکوه رامسر بر روي کوهي به همين نام واقع شده است، مي توان از ظاهر بناي کنوني اين قلعه حدس زد که قدمت بالايي دارد. دریاچه قو در رامسر و در جاده جواهرده واقع شده است. آب آشامیدنی جواهرده از چندین چشمه با نام های سلیمان، برشی و کوه کنین که در این منطقه وجود دارد تامین می شود. اینجا آلاچیق هایی هست که در آن می توانید استراحت کنید و از دکه های کنار آن، سوغاتی ها و صنایعدستی شمال ایران را بخرید.اما خیلی ها به فکر اجاره ویلا درجواهرده هستند و دوست دارند چند روزی را در روستای جواهرده بمانند. این دریاچه متاسفانه شخصی هست وامکان ورودبه آن راندارید. اگر در فصل تابستان و کم آبی دریاچه به این منطقه سفر کنید، تنههای بیرون زده از آب را در قسمتهایی از دریاچه خواهید دید که مناظر جالبی را خلق کردهاند. شهر ساحلی چاف و چمخاله تاریخچه جالبی دارد و یکی از بندرهای مهم ایران در گذشته است. یکی از اصلی ترین جاذبه هایی که در این روستا وجود دارد و بر زیبایی روستای سلیم چاف چمخاله افزوده است، جاده ای ساحلی است که میان رودخانه و دریا قرار داشته و از بین شالیزارهای سرسبز می گذرد.

این ساحل یکی از قدیمی ترین سواحل دریای خزر بوده که پیش از انقلاب بسیار رونق داشته به صورتی که پلاژها و ویلاهای بسیار زیبایی در آن وجود داشت. این یعنی جزو باستانی ترین جنگل های دنیا بر روی زمین به شمار میرود. گاهی میتوان بهترین ربانار یا دوغ محلی را از دستان، دست فروشانی که در میان انبوه درختان سربه فلک کشیده این جنگل نشستهاند خریداری کرد. اگر اهل آبشارگردی در دل جنگل های انبوه گلستان هستید، این مطلب را از دست ندهید. خیلی از گردشگرها برای قایقسواری در دریاچه به جنگل کشپل میآیند. دریاچه قو یکی از معروفترین دریاچه های رامسر است. این شهر از شمال غرب به محلههای آخوند محله، شاه منصور و رضی، از شمال به نرگس باغ، از شرق به امامزاده، از جنوب شرق به چهلدستگاه و دانش آموز، از جنوب به نور بخش، از جنوب غرب به دانشگاه و از غرب به گنگدره، مطهری و اشکونکوه محدود شده است و با شهرهای تنکابن، کتالم و ساداتشهر، عباس آباد، رودسر، چابکسر، کلاچای، رانکوه، املش، معلمکلایه و زرآباد مجاورت دارد. استان گیلان که نام آشنای آن با سبزی و طراوت و بوی نم باران تلفیق شده است استانی در شمال کشور و در مجاورت ساحل زیبا و روحبخش دریای خزر قرار دارد. برای اینکه مسیر این آبشار را گم نکنید می توانید نام آبشار دودوزن را از طریق اپلیکیشن های مسیریاب جی چی اس جستجو کنید تا بتوانید راحتر این آبشار را پیدا کنید. برای استفاده بهتر از محیط این جنگل، در ساعات اولیه صبح وارد جنگل شده و قبل از تاریکی هوا، منطقه را ترک کنید تا با مشکلاتی همچون پیدا نکردن مسیر، روبهرو نشوید.

به سبب نزدیکی به دریا و جنگل، تغییرات دما در این منطقه خیلی زیاد نیست. همانطور که گفته شد شهر چمخاله در نزدیکی شهر لنگرود قرار دارد و در گذشته از توابع این شهر بوده است اما در سال 1388 این شهر توانست از بخش شهرستان لنگرود نیز مجزا و مستقل گردد و شهرداری مرکزی برای خود داشته باشد. شهر چاف و چمخاله در سال ۱۳۸۸ توانست از لنگرود مستقل شود و شهرداری مرکزی خود را داشته باشد؛ این مسئله توانست باعث توسعه سریع تر این شهر ساحلی شود. شهر چاف و چمخاله یکی از شهر های استان گیلان است که در نزدیکی شهر لنگرود قرار دارد و ساحلی که در آن قرار گرفته، نیز به همین نام، نامگذاری شده است. این روستا در کنار دریای خزر قرار داشته و به واسطه نی زار و رودخانه ای که از آن عبور می کند، بسیار زیبا و تماشایی می باشد. شهرستان لنگرود نیز در گیلان، یکی از استان های شمالی که در کنار دریای خزر قرار گرفته، واقع شده است. در واقع چمخاله نیز به معنای انشعاب یافته از رود ها و رود خانه های مختلف است. مسیر این رود پیچ در پیچ در بین درختان دالخانی منظره بسیار دلنشینی ایجاد میکنه.

بخاطر پرطرفدار بودن این آبشار بین گردشگران و توریستان، امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی و بوفه مواد غذایی احداث شده است. این ساحل ماسه ای که یکی از زیبا ترین ساحل های ایران است، سالانه بخاطر امکانات خوبی که در اختیار گردشگران خود قرار می دهد، توانسته میزبان بسیاری از توریست های خارجی و مسافران ایرانی باشد. یکی از رستوران هایی که در چمخاله قرار دارد و غذاهای بسیار خوش طعم و لذیذی را در اختیار مشتریان قرار می دهد رستوران ضیافت می باشد. در ادامه لیستی از این مقاصد را در اختیار شما قرار میدهیم. در این دریاچه خدمات سرگرمی مانند قایقهای پدالی برای گردشگران فراهم شده است تا یک گشتوگذار لذت بخش را در آن تجربه کنند. نزدیکی این جنگل به تهران سبب جذب گردشگران زیادی به این منطقه در طول سال میشود. سه هزار در شهرستان تنکابن، یکی از زیباترین جنگل های مازندران محسوب میشود. برای رفتن به مازندران میتوان سه محور کندوان، فیروزکوه و هراز را انتخاب کرد. در نزدیکی آبشار روحنواز دودوزن، تفریحات دلپذیر، مهیج و آرامشبخشی را میتوان تجربه کرد. البته این پیام را به کرات در طول مسیر میبینید. به پای آبشار که برسید، تصویری خیرهکننده و تماشایی میبینید. این ناحیه از زیباترین و عمیقترین درههای ژرف و پر شیب و تپه ماهورها بهره مند است و همین امر سبب شده است تا به عنوان تفرجگاه و محل تفریح مردم شناخته شود؛ در خصوص این منطقه باید یادآور شد که پارک ملی تندوره از بهترین زیستگاهای جانوران وحشی به ویژه قوچ و میش اوریال میباشد. شکل متفاوت این آبشار، به سنگهایی برمیگردد که بر اثر رانش زمین شیب تند کوه را پر کردهاند و آن را از شکل دائمی یک آبشار تغییر دادهاند. قسمت درونی گنبد: این قسمت نیز از جنس آجر معمولی بوده و به شکل نیم تخم مرغی است.

برجها مکانی بودهاند که نگهبانان را از باد و بوران و سرمای زمستان محافظت میکردند. وجود تالاب زیبا که نمایش پرواز پرندگان مهاجر را بر فراز ساحل در فصول مهاجرت و کوچ نشینی به نمایش می گذارد نمونه ای از جاذبه های حیرت انگیز ساحل چمخاله گیلان می باشد. این آتشکده به دلیل معماری ویژه که نمادی از معماری بناهای قرن نهم هجری را به نمایش میگذارد، شهرت دارد. مارکوه از جاده ساحلی کاملا پیداست و خودنمایی می کند و گویی فراخوان خود را اینگونه نمایش می دهد. در سال 1390 وزارت کشور به سبب وجود امکانات و تجهیزات ساحلی و نیز خطرات کمی که این ساحل دارد ساحل چمخاله گیلان را به عنوان بهترین ساحل استان گیلان انتخاب نمود. همچنین فاصله نزدیک به دریا و وجود یک رود بسیار بزرگ با عمق ۶ متر توانسته جذابیت این شهر تاریخی را برای گردشگران و مسافران، دوچندان کند.شهر چمخاله را به عنوان دومین قطب توریستی و گردشگری استان گیلان، آن هم پس از بندر انزلی می شناسند و حتی توسط وزارت کشور در سال ۱۳۹۰ به عنوان بهترین ساحل استان گیلان هم شناخته شد. تلفیق زیبایی های سرسبز چاف با ساحل چمخاله گیلان اهمیت آن را در نگاه گردشگران دو چندان نموده است. شهر لنگرود یکی از شهر های سرسبزی است که زیبایی چشمگیری آن در جاذبه های گردشگری بی نظیر آن خلاصه شده است. بسیاری از موارد دیگری در این خطه ساحلی قرار دارد که منحصر به فرد بوده و مجموعه ی این گزینه ها توانسته ساحل چمخاله گیلان را به دومین قطب گردشگری تبدیل نماید. در جاده ساحلی به مسیر خود ادامه دهید و پس از پشت سر گذاشتن پارک توسکا، این جاده شما را به روستای زیبای سلیم چاف که از دیدنی های چمخاله به شمار می رود می رساند. مناظر بکر ساحلی به شما ذوق کشف یک طبیعت نوشکفته را می دهد که گویا تا به اکنون شما اولین نفری هستید که برایتان میزبانی می کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره ون برای شمال با راننده لطفا از صفحه ما بخواهید.




قطعات حیاتی افزایش فالوور اینستاگرام
نوشته شده در پنج شنبه 6 مهر 1402
بازدید : 261
نویسنده : خبرنامه

 

تور کامل ATLANTIS THE PALM 5 (دبی امارات متحده عربی) صفات و ویژگیهای شخصیتی پرسونا: یکی از مهمترین اطلاعاتی که باید در رابطه با کاربران خود داشته باشید، صفات و ویژگیهای شخصیتی آنها است. شناخت این ویژگیهای شخصیتی کمک بسیار زیادی به شما در تعیین استراتژیهای اینستاگرام مارکتینگ و طراحی و رفتار شما در حساب کاربری اینستاگرام میکند. در ربات های اینستاگرامی می توانید تعیین کنید که چه کسانی فالو شوند، چه عکس هایی لایک شوند و برای چه پست هایی کامنت گذاشته شود. 1. در صفحهی بعد میتوانید اطلاعات پیج خود را اعم از مواردی که ذکر شد و تصویر نیز مشاهده میکنید، تغییر دهید. 1. در صفحهای که برایتان نمایش داده میشود، گزینهی Personal Information Settings را انتخاب کنید تا به صفحهی ویرایش ایمیل و شماره تلفن اینستاگرام هدایت شوید. با افزودن مخاطبان مورد نظر به لیست هاید استوری، هر زمان که اقدام به انتشار استوری کنید، آن استوری برای افراد موجود در لیست، نمایش داده نخواهد شد. آموزش هاید استوری؛ مخفی کردن استوری اینستا چیست؟ برای این کار ابتدا لازم است اپلیکیشن اینستا را از گوگل پلی دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. نکاتی که لازم است افراد برای آغاز کسب و کار خود در اینستاگرام بدانند را در این بخش میتوانید پیدا کنید. فالوور هایی که از این طریق برای شما عزیزان جذب میشوند همگی ایرانی بوده هیچ گونه فالوور غیر مرتبط و خارجی جذب نخواهد شد پس اگر به دنبال فالوو ایرانی هستید این ربات را هرگز از دست ندهید. این هم یک اطلاعات آماری ارزشمند برای هرکسی که به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام است: ۶۰ درصد از مصرفکنندگان میگویند وقتی یک برند توسط اینفلوئنسر مورد اعتمادشان معرفی میشود، آن را دنبال میکنند. حال سرویس های افزایش فالوور نظیر خرید فالوور عربی اینستاگرام می توانند کسب و کار های کوچک را چند پله جلو بیندازند. قطعا می دانید خرید فالوور، لایک کامنت و ویو رایگان نقض قانون رقابت منصفانه در این شبکه اجتماعی است و اینستاگرام به شدت با نقض کنندگان این قانون برخورد می کند.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. طبق الگوریتم جدید اینستاگرام اگر فالوورهای پیج ما واقعی باشند و تعامل کاربران با محتوایی که ارائه می کنید بالا باشد اینستاگرام هم کمک به رشد پیج شما می کند. چون شما در تبلیغات باید به دنبال پیج هایی بگیرید که تعرفه تبلیغات آنها پایین بوده و تعداد فالوورها بالا باشد و این کار زمان زیادی را هدر می دهد. البته اینستاگرام این قابلیت را ایجاد کرده که شما میتوانید با فالو کردن هشتگ های مورد نظرتان پست های مربوط به آن هشتگ ها را دنبال کنید. پاک شدن فالوور های خریداری شده: جالب است بدانید که اینستاگرام سیستم خود را به روز رسانی کرده است و فالوور های خریداری شده و غیر واقعی شما را به سادگی شناسایی می کند و آن ها را از حساب کاربریتان حذف خواهد کرد. پس اگر می خواهید بدانید کدام یک بهتر است تا انتهای این مقاله همراه من باشید. شاید جالب باشد بدانید که در اینستاگرام سه نوع پیج وجود دارد. از طرفی میدانید که معیار اصلی اینستاگرام برای قرار دادن پستها در صفحهی اکسپلور، میزان تعاملی است که از سمت کاربران دریافت میکنند. Following (فالوینگ): این کلمه را در صفحهی پروفایل هر پیج میتوان دید. در نتیجه آثاری که در خرید فالوور فیک وجود دارد در این نوع از فالوور هویدا نیست. مسئلهای که در مورد خرید فالوور اینستاگرام وجود دارد، این است که این فالوورها واقعی نخواهند بود و طبیعتاً نخواهند توانست با پستها و سایر محتواهای پیج تعامل داشته باشند. بازیگر نقش های بسیار زیاد از شب های برره مهران مدیری تا فیلم های سینمایی بزرگ، به لطف سال های زیادی که در اینستا فعالیت دارد، توانسته میزان قابل توجهی از فالوور را به خود جذب کند.

نرخ تعامل مهمترین عاملی است که باعث میشود قیمت یک پیج کم یا زیاد باشد. همانطور که پیشتر نیز به دفعات اشاره کردیم، وقتی کاربران با پستهای شما تعامل میکنند، این تعامل منجر به توجه هرچه بیشتر الگوریتم اینستاگرام به حساب شما میشوند. اما همانطور که گفتم هر کسی نمی تواند از این روش استفاده کند. روش هایی که برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد شاید به درد بعضی از افراد نخورد! به علاوه، شما باید نظرات کاربران و نوع کاربران اینفلوئنسر مورد نظر را به دقت تحلیل کنید تا مطمئن شوید که مخاطبان او، از نظر دموگرافیک، با مخاطبان هدف شما، یکی باشند. تعامل داشتن با مخاطبان از دیگر موارد کلیدی برای افزایش فالوور و بالا رفتن فالوور پیج است. یکی از بهترین و آسان ترین راه های افزایش فالوور اینستاگرام، ورود به اکسپلورر است. چرا که به عنوان یکی از محبوب ترین افراد و سلبریتی ها در اینستاگرام مطرح است که در رده دوم بیشترین دارندگان فالوور در اینستا است. در این روش حتی نیازی نیست که رمز صفحه خود را در اختیار سون فالوور قرار دهید! پس اگر هنگام خرید، خدماتی انتخاب کنید که فالوور های فعال در اختیار شما میگذارند، می توانید از این نوع فالوورها و خدمات آنها بیشترین بهره را داشته باشید.

قدم بعدی برای خرید فالوور این است که صفحه خود را از حالت پرایوت خارج کنید! برای اینکه از این روش فالوور بگیرید شما باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. Story Highlight: از آنجایی که استوری بصورت دائمی در پیج باقی نمیماند و بعد از 24 ساعت پاک میشود، برای اینکه همیشه در پیج قابل نمایش باشند، میتوان آنها را به بخش هایلایتها اضافه کرد. به علاوه، حسابهای کاربری تجاری در اینستاگرام به قابلیت Analytics دسترسی دارند که آماری از مشارکت و فعالیت کاربران در پیج را به شما گزارش میکند. با ساخت گاید در واقع یک نقشه برای محتواهای پیج خود درست میکنید تا مخاطبانتان دسترسی آسان تری به پستهای پیج داشته باشند. برای انجام این کار لازم است که شما یک بار از طریق گزینه افزودن اکانت موجود در صفحه کاربری به ربات های فالوور دسترسی لازم برای انجام این کار را بدهید. ربات اینستاگرام خودش تمام کارها را طبق تنظیمات شما انجام می دهد. طبق این ویدئو، حسن ریوندی که تا مدت ها بیشترین دنبال کننده ترین صفحه اینستاگرام ایرانیان بود، این موقعیت را از دست داد و صفحه فارسی بی بی سی را جایگزین آن کرد. در غیر اینصورت هم هزینۀ خرید فالوور را هدر خواهید داد و هم هزینۀ تبلیغات سودی برایتان در پی نخواهد داشت. چگونه می توان این کار را انجام داد و چه هزینه ای را باید بپردازید؟ خدمات بر روی صفحه پرایوت انجام نمی شود و در این صورت با مشکل مواجه خواهید شد. اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی تان را راهاندازی کنید و به فکر کسب درآمد از اینترنت است پیشنهاد می کنم این مقاله را حتما مطالعه کنید. میخواستم ببینم هنوز هم امکان پیشنهاد چند سایت معتبر رو ندارید؟

در مورد پیجهای واقعی کار آسانی پیش رو دارید. سلام آپدیت جدید اینستاگرام بسیار هوشمند شده و به هیچ عنوان نمیشه از ربات استفاده کرد چون اینستاگرام اکانت های که با دو دستگاه یا بیشتر لاگین شده باشند رو زیر نظر میگیره و فقط کافیه یکی از دستگاه ها شروع کنه به فالو کردن سریع بلاک میکنه برای یک هفته و در صورت ادامه دار شدن مسدودی کامل. اما نکاتی که در ادامه بهشون اشاره میکنیم، یادتون نره. برای چشیدن طعم رشد واقعی در کسب و کار نیاز است حتما به سایتهایی که خدمات مشابهی ارائه می کنند مراجعه کنید. سایتهایی که این امکان را برای کاربران خود فراهم میکنند، میتوان گفت کاملترین نوع ارائهی خدمات را در دستور کار خود قرار دادهاند. احتمالا همهی شما میدانید که چگونه یک لایو اینستا بگیرید، اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که با استفاده از این قابلیت جالب، تعداد فالوورهای پیج خود را افزایش دهید؟ خرید فالوور اینستاگرام شاید نتواند پستهای پیجتان را مستقیماً به اکسپلور برساند، اما باعث میشود فروش محصولاتتان بیشتر شود؛ چون همانطور که گفته شد، زیاد بودن فالوور اعتبار پیج را افزایش میدهد و کاربران راحتتر میتوانند به شما اعتماد کنند. همانطور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از محبوب ترین این شبکه های اجتماعی در دنیا و حتی ایران است. زمانی که فالور بیشتری دارید پست هایی که ارسال می کنید بیشتر دیده می شود و لایک می گیرد و طبیعتا رشد سریعتری هم خواهید داشت.

تولید محتوا یکی از ارکان اساسی در افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است، زیرا هر مقدار فالوور که به پیج شما اضافه شوند و از پیج شما دیدن کنند تا زمانی که محتوای جذابی برای ارائه نداشته باشید، نمی توانید آن ها جذب کنید و یا در صورت فالو کردن شما نمی توانید لایک،کامنت و شیر از آن ها بگیرید. تولید محتوای جذاب باعث میشود وقتی کسی وارد پیج اینستاگرام شما شد از پیج تان خارج نشود. اولین کاری که پیش از خرید فالوور اینستاگرام باید انجام دهید، این است که محتوای جذاب برای صفحه اینستاگرام خود تولید کنید. پس از خرید پیج باید به مرور زمان و با تولید محتوای منظم و برنامهریزیشده تعداد فالوورهای واقعی خود را افزایش دهید. این افزایش فالوور زمانی سریعتر است که پستها به اکسپلور هم راه پیدا کنند. قبل از اینکه افراد بتوانند شما را در اینستاگرام دنبال کنند، باید اکانت شما را پیدا کنند. مثلا بیشتر پستها را لایک کنند، آنها را ذخیره کنند و یا به اشتراک بگذارند. بسیاری از این سایت ها خرید فالوور خارجی اینستاگرام هم جزء خدماتی که ارائه می کنند دارند که مسلما فالوور های خارجی هم به درد کار شما نمی خورد. اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام دارید و میخواهید پس از این کار با تولید محتوا فالوورهای واقعی پیجتان را هم افزایش دهید، توصیۀ ما این است که بر اساس تعداد فالوورهای فعلی پیج تصمیمگیری کنید. در نتیجه هم کار سختی است و هم خیلی از پیج های کاری اصلا نمی توانند چنین محتوایی تولید کنند. آن صفحات هم به ازای دریافت هزینه حاضر می شوند که تبلیغات صفحه موردنظر را در صفحه خود منتشر کنند. در ادامه باید این نکته را متذکر شوم که هیچ گونه فالوور خریدنی وجود ندارد که شما پس از خرید آن و ارسال مثلا یک الی دو روزه 10 هزار فالوور یا همان خرید 10k فالوور توقع داشته باشید معروف بشوید یا فالوور ها همگی پستهای شما را لایک کنند و به طور کلی با پیج شما اینتراکشن (ارتباط و تعامل) داشته باشند.

در ادامه ویژگی هایی را عنوان می کنم که باید در ربات اینستاگرامی که انتخاب کرده اید وجود داشته باشد. معمولاً خرید فالوور از هزار عدد شروع می شود و تا بیش از چند میلیون فالوور هم ادامه پیدا می کند. 1. جهت شروع لایو روی آیکون دایره موجود در پایین صفحه ضربه بزنید. 1. در نهایت برای پیدا کردن دوستان خود در اینستاگرام روی گزینهی Allow Access ضربه بزنید. با توجه به اینکه بسیاری از دوستان به دنبال جواب سوال ” چگونه فالوور بگیریم ” هستند در این مقاله می خواهیم شما را با 6 روش بسیار کاربردی و واقعی آشنا کنیم. جدا از بحث خرید فالوور هدفمند با استفاده از ربات کارینا میتوانید از قابلیت ارسال پیام دایرکت نیز برخوردار شوید، این قابلیت را دوستان عزیز به تازگی روی این ربات پیاده سازی کرده اند. یکسری از این روش هایی که ما به شما آموزش داده ایم روش های کاملا رایگان هستند. مشاهده میکنیم. کلمه های هشتگ به رنگ آبی هستند و هنگام ضربه زدن روی هر کدام از این کلمات، محتواهای مرتبط با آن واژه برای شما نمایش داده میشوند. ۳- انگشتتان را روی کامنت بگذارید و سپس روی آیکون «پین» که در بالای صفحه ظاهر میشود، ضربه بزنید. 2. در قسمت استوری میتوانید با استفاده از آیکون شمارهی 1 روی استوری خود نقاشی کنید و استوری را در گالری خود ذخیره کنید. دانستن دادههای دموگرافیک کاربران به شما کمک میکند رابطهی صمیمانهتر و نزدیکتری با کاربران خود ایجاد کنید. تنها خرید فالوور فیک باعث رشد صفحه شما نمی شود و شما باید در کنار افزایش فالوور اینستاگرام تولید محتوا حرفه ای داشته باشید و تلاش کنید تا از ابعاد و بخش های دیگر نیز به رشد صفحه خود کمک کنید. مبحث تولید محتوا در اینستاگرام را کامل یاد بگیرید و سعی کنید محتواهای جذاب و با کیفیت برای پیج اینستاگرام تان تولید کنید.

در این صورت با مراجعه به آن پیج و انتخاب گزینهی Unfollow میتوانید آن را از لیست فالووینگ های خود خارج کنید. پس از این که پیجی را برای خرید در نظر گرفتید، بهتر است فالوورهای آن را از لحاظ روح یا واقعی بودن بررسی کنید. فالوورهای روح چه سودی برایمان دارند؟ این پکیج شامل ترکیبی از فالوورهای واقعی ایرانی و فالوورهای مجازی است. در این روش تبلیغ شما به صورت ساعتی یا روزانه در پیج های پر بازدید اینستاگرامی قرار می گیرد و به اصطلاح شات می شود. کافی است از سایت فروشنده درخواست کنید چند اسکرین شات یا اسکرین ویدیو از قسمت Insights پستها برای شما ارسال کند. برای مشاهده آمار تعامل مخاطبان پیجهای اینستاگرامی از ابزار Insights استفاده میشود. در این بین شما می توانید از طریق خرید فالوور فیک نیز اقدام به افزایش فالوور اینستاگرام کرده و از این طریق آمار دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. اولین و مشخص ترین موضوعی که برای خرید فالوور اینستاگرام مشخص است، این است که به افزایش تعداد فالوورها کمک می کند. یکی دیگر از مزایای خرید فالوور این است که بیشتر دیده می شوید! این انگیزه برای آنها بسیار جذاب خواهد بود تا وقت بیشتری را برای جستجوی نمایه خود بگیرند. تعیین اهداف برای حضور در اینستاگرام، اتلاف وقت نیست. در نهایت پست تبلیغاتی در زمان تعیین شده ارسال خواهد شد. علاوه بر نرخ تعامل، اکسپلورخور بودن پیج یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین ارزش پیجهای واقعی است. عملی که شما را از واقعی بودن پروفایل‌های خریداری شده مطمئن می‌کند به این صورت است که اگر شما 2000 فالوور واقعی بدون ریزش خریداری کردید، به طور تصادفی 200 پروفایل را مورد بررسی قرار می‌دهید که بر حسب این تست می‌توانید به واقعی بودن فالوور‌های فعال بدون ریزش خریداری شده پی ببرید.

سلام قصد دارم در مورد تجربه تلخم با ربات اینبو بنویسم. یکی از مباحثی که دوست داریم مخاطبان اینبو در قالب آموزش اینستاگرام از آن بهرهمند شوند، مبحث امنیت اینستاگرام است. نام کاربری میتواند هر اسمی باشد و شما بعد از ثبت نام نیز میتوانید آن را تغییر دهید. 1. در صفحهی اول نام کاربری خود را وارد کنید. 1. وارد صفحهی گفتگوی خود با مخاطب مورد نظر شوید. بعضی دیگر از اینفلوئنسرها از شما میخواهند که محتوای مورد نظر را خودتان تهیه کنید و معمولا، محتوای شما را در استوریهای خودشان به اشتراک میگذارند. از ایده و موضوعات آنها استفاده کنید و یک محتوای ویدیویی بسازید. 1. برای تولید محتوا در اینستاگرام در اولین مرحله شما باید یک ایده مناسب انتخاب کنید. برای مثال اگر 8K فالوور واقعی دارید، میتوانید با خرید 2K فالوور کمی تعداد آنها را افزایش دهید و سپس با تولید محتوا افت نرخ تعامل را جبران کنید. برای ساخت پیج تبلیغاتی در اینستاگرام باید این موضوع را در نظر داشته باشید که محتوایی که تولید میکنید تفریحی باشد. در جواب این سوال شما باید بگوییم که محتوای تفریحی از نظر ما محتوای فان و خنده دار یا ورزشی است. برای راه اندازی سایت میتوانید از سایت ساز و سیستم مدیریت محتوای وردپرس که کاملاً رایگان استفاده کنید. البته همانطور که گفته محتوای با کیفیت و به صورت منظم که این مسئله از عهده خیلی ها بر نمی آید. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، هرچه بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام شما بیشتر باشد، شانس بیشتری برای افزایش شمار فالوورها خواهید داشت. در این مطلب میتوانید با راههای مختلف افزایش فالوور اینستاگرام، به خصوص فالوور واقعی و رایگان، آشنا شوید. به طور کلی سعی کردیم در این مطلب به ترفندهای رایگان افزایش فالوور اینستاگرام برای افزایش آگاهی شما اشاره کنیم.

مهمترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام بصورت رایگان این است که افراد بتوانند شما را راحت پیدا کنند. یکی از راه ها ایجاد یک آدرس ایمیل خاص برای کارمندان است تا عکس ها، ویدئو های کوتاه،memes و hyperlapses و چیزهای دیگر خود را ارسال کنند. در همین راستا قصد داریم تا به بررسی فالوور فیک پرداخته و در مورد آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. تعداد سایت های فروش فالوور اینستاگرام خیلی زیاد شده است و همه ی آن ها تنها قصد فروش و کسب درآمد را دارند و به کیفیت فالوورهای ارائه شده هیچ اهمیتی نمیدهند ،اما به شما توصیه می کنیم که اگر در خرید فالوور احتیاط کنید و نکات مهم و تجربیات شرکت ارائه دهنده خدمات را بررسی کنید، دیگر لازم نیست سردرگم باشید تا از کدام سایت خرید کنید. به طور متوسط از طریق ربات های همه کاره اینستاگرام می توانید فالوور های واقعی و ایرانی به تعداد 1500 عدد در ماه جمع آوری کنید. کار آسانی است. اگر قصد خرید فالوور فعال ایرانی از سایت بای فالوور را دارید کافی است که در همین صفحه از میان پلن های قرار گرفته یکی را که به نیاز شما منطبق تر است را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. یعنی هم تعداد فالوور های خود را افزایش دهد و هم فالوور هایی که جذب پیجش میشوند همگی خانم باشند. به ربات اینستاگرام پنل افزایش فالوور اینستاگرام نیز گفته می شود. پرسونا نیز باید اینگونه باشد. حالا که با مفهوم پرسونا آشنا شدید، باید روش ساخت پرسونا را بیاموزید.

در اکسپلور اینستاگرام پست شما برای افرادی به نمایش درمی آید که فالوور شما نیستند ولی به حوزه کاری شما علاقمند هستند. یک روش جالب و کاربردی برای افزایش فالوور اینستاگرام تعامل با دیگر افرادی است که به حوزه کاری شما علاقه مند اند. خرید پیج اینستاگرام باعث صرفهجویی در زمان میشود و در مدت کم اعتبار برند خود را افزایش میدهید. این یعنی بازگشت سرمایه در مدت زمان بسیار کوتاه! شما در ابتدا با خرید تست یک روزه میتوانید این ربات را برای مدت زمان ۲۴ ساعت تست کرده از نظر تعداد فالوور های جذب شده از نظر کیفیت میتوانید این ربات را ابتدا تست کرده و اگر کامل راضی بودید میتوانید اقدام به خرید این ربات کنید. در این بین بعضی از این سلبریتی ها به دنبال افزایش بوده اند یا به سبب محبوبیتی که در میان مردم داشته توانسته اند بیشترین فالوور و دنبال کننده را برای خود دسته پا کنند. در این روش نیز شما باید با یک پیج دیگر همکاری کنید تا بتوانید فالوورهای خود را افزایش دهید و هم فالوورهای پیج همکار را افزایش دهید. یکی از بهترین استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی در اینستاگرام، همکاری با اینفلوئنسرها است. با این حال، اگر بودجهی زیادی داشته باشید، میتوانید به همکاری با اینفلوئنسرهای بزرگتر نیز فکر کنید.




پخش و گزارش چیست
نوشته شده در شنبه 1 مهر 1402
بازدید : 233
نویسنده : خبرنامه


صحبت کردن، هنر و تکنیکی است که گوینده را قادر می‌سازد با شناخت و درک کامل از زبان و ادبیات آن کشور، با استفاده از اندام گفتار واضح، با لحن مناسب، زبان نوشتاری را به زبانی معنادار تبدیل کند تا ارتباط برقرار کند. و ارتباط برقرار کنند. سخنران خوب سخنراني است كه روح كلمات و نوشته هاي ارائه شده به مخاطب خود را بسيار زيبا و زيبا نشان دهد.

باید فهمید که ارتباط کلامی مهمترین رفتار انسان در روابط انسانی است. اگر دقت کنیم، می بینیم که تفاوت زندگی انسان با دیگر جانداران و حیوانات در این است که از کلمات ناشی می شود.

«گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن» عناصر اصلی ارتباط انسانی هستند.

نوع صدا و صوت و خصوصیات آن خواسته و نسب و امری است که خداوند داده است، اما این طرز گفتار است که مهارت تکلم و تکلم را می شناسد. نه به وراثت یا غریزه، بلکه با تربیت و تمرین و تجربه و مهارت و مهارت که مانند سایر علوم از جوانی و جوانی شروع می شود و بر استعداد و صنعت فطری برتری دارد. یاد بگیرید که در زمینه های زبانی مانند عشق و شادی و مهارت های گفتاری و گفتاری یک سخنران ماهر باشید. مانند تمام مهارت ها و تکنیک های زندگی، صحبت کردن نیز نیاز به آموزش مناسب برای رشد و توسعه صدا دارد.

انواع صدا و سیما و گزارش در صدا و سیما:

گوینده رادیو و تلویزیون: شخصی که فواصل برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون را گوینده می کند.

مجری برنامه های سرگرمی رادیو و تلویزیون: فردی که مسئولیت ارتباط با مهمانان، خواندن مطالب مکتوب و گاهی گزارشگر را بر عهده دارد که نیاز به حضور ذهنی بالا و توانایی بازیگری دارد.

Cast Ads Publisher: خواننده متن برای تبلیغات تجاری

گزارشگر ورزشی صدا و سیما: گزارش فوری رویدادهای ورزشی و سرگرمی بینندگان و شنوندگان از مسابقات ارزشمند.

مجری تخصصی رادیو و تلویزیون: متخصص با توانایی رهبری و اعلان گفتگوهای ویژه.

مجری چت: فردی که در مدیریت هر دو طرف گفتگو و همچنین پرسش و پاسخ مهارت بالایی دارد.

مجموعه ای از برنامه ها و مسابقات سرگرم کننده برای رادیو و تلویزیون: فردی که مجری مسابقات در مقابل دوربین است و فضایی جذاب و دوستانه را برای مخاطبان تضمین می کند.

مجری برنامه های کودک و نوجوان: در برنامه های کودک و نوجوان نقش برقراری ارتباط با مخاطبان و بخش های مختلف برنامه را بر عهده دارد.

راوی (متن خوان): خواننده متون مرتبط با تصاویر تلویزیونی مانند راوی برنامه های خبری و علمی.

بازیگر: بازیگری که در یک برنامه تلویزیونی (شاید یک کمیک) ظاهر می شود.

پخش کنندگان و مجریان: افرادی با ایده ها و مهارت های ارتباطی عالی که اخبار را برای بینندگان و شنوندگان می خوانند.

خبرنگار هواشناسی: بیشتر آنها هواشناسی هستند که در واحد خبر وضعیت هوا را گزارش می کنند.

گوینده و روزنامه نگار باید از نظر مسائل روحی و روانی دارای صفات و حقوق خاصی باشند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

1- صحبت کردن یک هنر است. برای موفقیت در این حرفه یک عامل عشق لازم است. این حرفه با جذابیت و شیرینی خود تلخی ها و ضعف های زیادی را نیز به همراه دارد. پس برای هموار شدن همه سختی ها باید عشق داشته باشی.

2- افزایش اعتماد به نفس: اعتماد به نفس یعنی اعتماد به نفس نه تکبر. اشتباه نکنید در مرحله اول اعتماد به نفس با آرامش همراه است. به همین دلیل باید آرام و خونسرد باشید. از زود عصبانی شدن و نگرانی پرهیز کنید. اگر فردی عصبی، عصبانی و پر استرس هستید و هرگز نمی توانید این ویژگی ها را کنار بگذارید، پس سراغ این حرفه نروید. حتی اگر عنصر اول یعنی عشق به حرفه گویندگی را داشته باشید، می توانید آرامش را در خود ایجاد کنید. وقتی مشکلی پیش می آید، آرام بمانید و بگویید: «این پایان دنیا نیست». نفس های عمیق قبل از شروع کار می تواند به تقویت آرامش شما کمک کند.

3- خودتان باشید: سعی کنید ابتدا از سبک خود پیروی کنید و از دیگران تقلید نکنید. زیبایی و گفتار شخصی خود را بیان کنید. از خلاقیت درونی خود نهایت استفاده را ببرید. فراموش نکنید که کلمات و احساسات شما مهمتر از ظاهر شما هستند.

4- لحن صدای شما باید حال و هوای متنی را که می خوانید منتقل کند. در این صورت حالت ها را به شنونده منتقل می کنید.

5- باید به آنچه می گویید ایمان داشته باشید. به عبارت دیگر، اگر به آنچه می گویید اعتقاد ندارید، این عدم اطمینان را نشان ندهید. در غیر این صورت شنونده تحت تأثیر آن قرار نمی گیرد.

6- اگر هنگام صحبت اشتباه کردید، اشتباه خود را بپذیرید.

7- با شادی و جدیت کار کنید.

8- اگر مخاطب شما عموم مردم هستند، باید انسانیت داشته باشید و از به کار بردن کلمات پیچیده و پیچیده خودداری کنید.

9- برای مشکلات و خطراتی که هر لحظه ممکن است در نتیجه کار شما ظاهر شود، آماده شوید.

10- به یاد داشته باشید که شما ارائه دهنده برنامه هستید پس اعتبار زیادی دارید. هرگز این افتخار را از دست نده.

11- سعی کنید فیلمنامه های ویژه برنامه ها را صادقانه بخوانید تا مخاطب را متقاعد کنید. به این ترتیب مخاطب بهتر با شما ارتباط برقرار می کند.

گوینده خبر

پخش رادیو و تلویزیون یک مهارت فردی (ارائه) است، چه آن را یک استعداد ذاتی بدانیم، چه هنر آموخته شده یا هر دو.

مهارت های ارتباطی برای ناشران

همه ما می دانیم که ارتباط دو شکل کلی دارد: ارتباط کلامی و ارتباط غیر کلامی

هر نوع ارتباطی که از کلمات استفاده می کند، نوعی ارتباط کلامی است. بر این اساس ارتباطات شفاهی به دو بخش ارتباط (گفتاری) و (کتبی) تقسیم می شود. ما هنگام صحبت و نوشتن از کلمات استفاده می کنیم. یعنی: ما با شکل فعل سروکار داریم. در جایی که کلمات جوهره ارتباط نیستند، ارتباط کلمات نیستند، بنابراین به راحتی می توان وضعیت بدن، ژست، حرکت و غیره را فرض کرد. جزء ارتباطات غیر کلامی است.

در ارتباط کلامی:

تاکید بر لحن و لحن کلام، سکوت، هنرهای بیانی و آیین های گفتاری بسیار مهم است.

در ارتباطات غیرکلامی، حرکات چشم و حالات چهره، حرکات سر، صورت و اعضای آن، حرکات دست و بدن که زیرمجموعه زبان بدن هستند از اهمیت بالایی برخوردار است.

گزارش کردن

در میان تکنیک ها و حرفه های رسانه ای به ویژه رادیو، گزارشگری یکی از سخت ترین موضوعات و موضوعات است.

پست نویسی، پست نویسی، برنامه نویسی و غیره هر کدام دارای مشکلاتی هستند و نیاز به مهارت دارند، اما گزارش نویسی ترکیبی از تمام تکنیک های رسانه ای است. خبرنگار به عنوان یک خبر نویس باید حساسیت، معنا، تاثیر و ارزش های خبر را بداند. درست مثل یک خبرنگار باید بداند خبر را از کدام مکان، به چه کسی و چگونه دریافت کند و سپس با چه بیانی و روشی آن را به اطلاع عموم برساند، همچنین مانند یک برنامه نویس ارزش کلمات را بداند، بداند. ساختار جملات، راه تحقیق را بشناسد و بتواند متنی خوانا، شنیدنی و قابل مشاهده بسازد.

گزارش نویسی حرفه ای، نه تنها با دانش و مهارت - که شرط اساسی و اجتناب ناپذیر این کار حتی از نظر فیزیکی تلقی می شود، دشوار است، بنابراین گزارشگر باید دارای ویژگی های زیر باشد:

1- آماده سازی:

هیچ خبری نمی تواند منتظر ورود و حضور خبرنگار و اخبار جذاب و قابل گزارش باشد.

خبرنگاران باید درک درستی از منشأ خبر و جذابیت آن داشته باشند و در مواقعی توصیه می شود در مورد موضوعی که هیچ مبنایی در خبر ندارد، گزارش داده شود. یک خبرنگار مانند یک آتشفشان باید همیشه آماده ورود به صحنه کار و تلاش باشد.

خبرنگار باید آمادگی جسمانی برای رویارویی با شرایط سخت، کار در مناطق زلزله خیز، اقامت طولانی مدت در هوای سرد و گرم، قرار گرفتن در شرایط سخت، بازدید از مکان های متعدد در یک روز برای انجام کار گزارش گیری و ... را داشته باشد. یک بدن سالم و خوب ورزیده اینکه خبرنگار نتواند کار گزارشگری را انجام دهد برای رسانه قابل قبول نیست. خبرنگار باید از نظر ذهنی آماده باشد تا هیچ اتفاقی او را غافلگیر نکند، باید بداند برای دریافت پاسخ سوالات را کجا بپرسد و این نیاز به مهارت ذهنی بالایی دارد.

2- جدیدترین:

نویسنده باید همیشه از اتفاقات و تحولات پیرامون خود آگاه باشد. او باید بیشتر از مردم عادی فیلم و فیلم ببیند، کتاب، روزنامه و غیره بخواند. واقعیت این است که نویسنده باید خیلی چیزها را بنویسد، نه فقط تبلیغات.

خواندن زیاد، مشاهده وقایع و نوشتن زیاد روزنامه نگار را برای موفقیت بیشتر در تهیه گزارش آماده می کند. به روز بودن و به روز بودن هسته اصلی این صنعت است و شرط اول محسوب می شود، خبرنگاران و خبرنگاران باید به روز و به روز باشند.

اما چگونه می توان به روز شد؟

به روز بودن به معنای آگاهی از امور جهانی، حوزه های حساس جهان، خبرسازان و جریان های عمده سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. گزارشگری یک حرفه بی وقفه است، هر حادثه، هر خبری، هر گزارشی یک داستان جدید است. یعنی زمینه، پیشینه، عوامل و نتایج آن با رویدادها، اخبار و گزارش های قبلی متفاوت است. در نتیجه، روش و روش پرداخت کتبی مورد نیاز است.

3- شجاعت و ریسک پذیری:

گزارش گیری حرفه ای دشوار است. روزنامه‌نگاران باید با پدیده‌هایی درگیر شوند که سطحی از اختلال معیار اصلی آنهاست. در بیشتر موارد، خطر ماهیت غیرمعمول خود دارد.

گزارشات سوء استفاده، گزارش فعالیت های پیک، گزارش کارخانجات پوشاک و برندهای معروف اروپایی، گزارش سود افراد از اعتماد مردم و... در مورد اعتماد، در مورد پذیرش داستان و جلسات است. حرفه ای که مردم عادی دوست ندارند وارد آن شوند. وجود جنگ، درگیری و بلایای طبیعی (زلزله، طوفان، سیل، آتشفشان و...) در متن و مرزها.

همچنین، زمانی که فرد با کاغذ و خودکار، یا ضبط صوت و دوربین در میان جمعیت بیرون می‌رود، مقدار مشخصی شجاعت و آمادگی لازم است.

4- دانش زبان و ادبیات:

این گزارش از آیتم ساز رادیو جهات مختلفی با ادبیات مقاله متفاوت است. اما هر چه در ادبیات قوی‌تر باشیم، موفق‌تر خواهیم بود. گزارشگر باید آنچه را که می بیند، کشف می کند و به دست می آورد را با زبانی جذاب و جذاب به مخاطب بگوید، هر چه ذهن او مملو از کلمات، عبارات، ترکیب ها و نکات ادبی باشد، انتقال به صورت روان و جذاب انجام می شود. .

شاید منصفانه باشد که بگوییم مخاطب نیز بی سواد است. اما این را هم باید بپذیریم که همه مخاطبان می توانند بین ادبی و غیر جالب تشخیص دهند.

در رادیو که گزارشگر مستقیماً با مردم صحبت می کند، باید به چنان سطحی از ادبیات تسلط داشت که گفتار صحیح و زیبا را تضمین کند.

5- آشنایی با تجهیزات و ابزار فنی:

نویسنده باید با کارکرد انواع وسایل و تجهیزات مورد نیاز خود برای رادیو آشنا باشد، مثلاً باید و باید با دستگاه ضبط کار کند و صدا را خوب و مناسب ضبط کند.

6- منافع انسانی:

گوینده خبر که جنبه احساسی، مذهبی و پوپولیستی نداشته باشد چندان جلب توجه نخواهد کرد. گزارش گیری چیزی نیست جز قرار گرفتن در قلب نگرانی های دیگران و در میان گذاشتن آن نگرانی ها با افراد دیگر. کسانی که معتقدند گزارشگری یک حرفه حقوقی و شایستگی است اشتباه می کنند. بهترین آثار گزارشگر، آثار رهایی بخش هستند که با موفقیت در خدمت روابط حساس انسانی هستند.