آهنگ جدید ماکان بند به نام «گلای باغچه»
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آهنگ جدید ماکان بند به نام «گلای باغچه»
نوشته شده در شنبه 18 شهريور 1402
بازدید : 245
نویسنده : خبرنامه

متن آهنگ ماکان بند گلای باغچه

چطور راضی با رفتنش کنم به خدا سخته دله
مگه میشه صدا خندیدنات به این سادگی از یاد بره
تو از حالمو این دردای من چیزی نمیدونی ببین
یه وقتایی باید دل بکنه آدم بره
جای تو حرف میزنم من هرشب با گلای باغچه
میخوام این قلبو درارم بذارم گوشه طاقچه
ما نشد حتی یه بارم کوچمون چراغونی شه
کی اصلا فکرشو میکرد آخر قصمون این شه
کاش میشد باز باهم شب به دریا بزنیم قایقش از من
چشم بذاریم مثل اون قدیما برم قایم بشم من
بعد تو بگو برا کی برم لباس قشنگامو بپوشم
تو نمیدونی اما غمت بد سنگینه رو دوشم
جای تو حرف میزنم من هرشب با گلای باغچه
میخوام این قلبو درارم بذارم گوشه طاقچه
ما نشد حتی یه بارم کوچمون چراغونی شه
کی اصلا فکرشو میکرد آخر قصمون این شه

https://musicdel.ir/single-tracks/277930/






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: