همه چیز درباره روکش صندلی ماشین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
همه چیز درباره روکش صندلی ماشین
نوشته شده در شنبه 11 شهريور 1402
بازدید : 5848
نویسنده : خبرنامه


تودوزی صندلی ها و کف خودرو تکمیل شده و ظاهری خاص و مدرن به فضای داخلی خودرو بخشیده است.

قبل از هر چیز باید گفت که در مورد کف خودروها، بدترین چیز در مورد کفپوش های سه بعدی مواد پلیمری است (البته مواد پلیمری خوب به ندرت یافت می شود)، در مورد روکش صندلی ها، روکش های ساخت بلژیک. شناخته شده است که برخلاف نام کشورهای اروپایی شناخته شده، یکی از پایین ترین و ساده ترین پوشش ها است.

لیست قیمت روکش صندلی ماشین

قیمت بسیاری از چیزها در این روزهای سخت بازار ایران ثابت نیست و قیمت های اعلام شده در حال حاضر قابل مقایسه و ویژه است.

یکی دیگر از مواردی که در قیمت خرید روکش باید در نظر گرفت، قیمت بر اساس نرخ های مختلف خودرو (داخل خودرو و بیرون خودرو) و میزان پارچه استفاده شده و همچنین کیفیت است.

قیمت صندلی بلژیک را پوشش می دهد

عموماً این نوع روکش بین 170 تا 250 هزار تومان بازه دارد.

یکی از معایب این کاور استفاده یکباره از آن و همچنین محدودیت خودرو است که فقط برای صباح و پژو قدیمی تولید می شود.

هزینه صندلی های پارچه ای

این روکش با توجه به کیفیت پارچه مورد استفاده بین 550 تا 800 هزار تومان قیمت دارد.

روکش های پارچه ای شامل مخمل، ید، ساتن و برزنت است.

قیمت صندلی چرمی

یک نسخه باکیفیت تحت پوشش بسته به نوع خودرو بین 700.000 تا 1.800.000 تومان قیمت دارد.

قیمت روکش صندلی چرم و پارچه

در برخی موارد بی کیفیت ترین پارچه که ساتن است با چرم ترکیب شده و با قیمت بالایی به فروش می رسد که سود بسیار خوبی برای تولید کننده و به خصوص خرده فروش به همراه دارد.

توصیه ایلیا بست خرید ترکیبی از چرم و پارچه (البته اول از همه مخمل و چرم است، زیرا این نوع لباس ها هم کلاس های مختلفی دارند.

فروش روکش صندلی ارزان در تهران

مرکز خرید و فروش اکثر لوازم جانبی خودروهای لوکس و اسپرت در پایتخت، خیابانی است که به نام چراغ البرک (تعوض کالا و لوازم جانبی خودروهای اسپرت) معمولاً از طریق چندین واسطه انجام می شود. خریدهای غیر نقدی، کاورهای آنها بسیار گران است، اما ما فروشگاه اینترنتی ایلیا بست، اکثر لوازم جانبی خودرو اعم از روکش صندلی و خودروهای لوکس و اسپرت را مستقیماً از سازنده تهیه کرده و به دست مصرف کننده می رسانیم.

از کجا می توانم روکش صندلی بخرم؟

خرید روکش صندلی باید از یک مکان معتبر باشد، معمولا مشتریان خرید بعدی خود را از جایی انجام می دهند که تجربه خرید خوبی داشته باشد. قیمت بالا همیشه ملاک مناسبی برای خرید کاور نیست و قیمت پایین همیشه خرید خوبی نیست، پس اطلاعات مربوط به محصول را در قسمت توضیحات بررسی کنید.

زیباترین روکش صندلی

معمولا بهترین روکش صندلی ها روکش های چرمی هستند که به راحتی تمیز می شوند. یکی از نکاتی که در هنگام خرید روکش چرمی باید در نظر داشته باشید این است که روکش های سه بعدی محبوب در خودروی شما زیباتر به نظر می رسند و معمولاً از چرم با کیفیت بالا استفاده می کنند.

بهترین روکش صندلی ماشین مشکی است

رنگ مشکی اغلب در تابستان جذب نور خورشید را افزایش می دهد که با افزایش دمای داخل خودرو همراه است.

اما در انتخاب رنگ روکش نسبت به رنگ خودرو می توان تم داخلی خودرو را در نظر گرفت و همچنین از رنگ های مکمل استفاده کرد.

نارنجی، قرمز، مشکی، بنفش، سفید و صورتی معمولا رنگ هایی هستند که در کنار مشکی جلوه خاصی می دهند. اما در کل، انتخاب رنگ کاملاً خوشمزه است.

مناسب ترین رنگ برای روکش صندلی

انتخاب رنگ برای تودوزی و همچنین سایر عناصر داخلی خودرو باید با رنگ داشبورد، درها، کنسول و فریم هماهنگ باشد. زیرا زیبایی فضای داخلی یک اتاق به دلیل انتخاب اشتباه رنگ های بی معنی می تواند از بین برود. رنگی را انتخاب کنید که با تم داخلی وسیله نقلیه شما مطابقت داشته باشد.

روکش صندلی پراید ارزان

خیلی ها به این اعتقاد دارند که پراید نسبت به سایر خودروها خودروی ارزان تری است. روکش صندلی آن باید ارزانتر از سایر خودروها باشد. البته این نکته ممکن است در مواردی درست باشد اما به طور کلی قیمت روکش به کیفیت و ماهیت پارچه و هزینه های اضافی بستگی دارد.

پرفروش ترین روبالشی ها

بسته به مدل خودرو، تقاضای مشتری، برند و نوع مدل پوشش، محصولات پرفروش ما شامل اقلام مختلفی می شود.

روکش صندلی ها پرفروش ترین خودروهای پژو 206 و پراید هستند.

بیشتر مشتریان روی پارچه صندلی تمرکز می کنند.

و بسته به نوع مدل روز روکش صندلی های سه بعدی طرفداران زیادی دارد.

و جمله آخر اینکه زیبایی در سادگی نهفته است. حتی با خرید بهترین طرح کاور سه بعدی می توانید تم داخلی خودرو را خراب کنید و بد سلیقه را به دنبال داشته باشید، اما انتخاب یک کاور ساده به راحتی می تواند تم ساده خودروی شما را حفظ کند.

مطالعه مقاله کامل: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/ایرانخودرو/روکش-صندلی-رانا-مدل-98-و-بالاتر/






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: