ما به دنبال معلمان با استعداد هستیم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ما به دنبال معلمان با استعداد هستیم
نوشته شده در جمعه 19 خرداد 1402
بازدید : 184860
نویسنده : خبرنامه

مهم‌ترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟

وقتی به یک معلم خصوصی یا کلاس تدریس خصوصی فکر می کنید، واقعاً چه چیزی را می بینید؟ به دنبال چه خدمات تدریس خصوصی هستید؟ از معلم خصوصی خود چه انتظاری داشتید و با درخواست معلم خصوصی چه مزایایی داشتید؟

آیا از معلم خصوصی خود بیشتر از این انتظار داشتید که کاستی های خود را اصلاح کند و به شما در قبولی در امتحان کمک کند؟ آیا به این فکر کرده اید که می توانید در سریع ترین زمان و در کوتاه ترین زمان به پیشرفت تحصیلی برسید؟ برای رسیدن به پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تمام آزمون های مهم در دوران مدرسه، مسابقه و دانشگاه به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

پاسخ به تمامی این سوالات می تواند به شما در انتخاب مسیر صحیح کمک کند بستر یادگیری استادبانک می تواند نسبت به هر مرجع دیگری پاسخ بهتر و کامل تری به تمامی این سوالات ارائه دهد. فقط کافی است 5 دقیقه وقت بگذارید و این مطالب را تا انتها مطالعه کنید تا پاسخ تمام این سوالات مهم را دریافت کنید.

مهمترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک چیست؟

معلم خصوصی؛ راه کوتاه برای یادگیری

گاهی برای رسیدن به موفقیت تحصیلی راه های پرهزینه ای را انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، ما رفتن به مدرسه را به هر روش دیگری برای یادگیری زبان انگلیسی از ابتدا ترجیح می دهیم. اما ما فکر نمی کنیم که این یک راه سریع برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این انتخاب اشتباه می تواند هزینه گزافی برای ما داشته باشد، زیرا فرآیند یادگیری طولانی را می طلبد و ما باید هزینه این نوع آموزش را در تمام این سال ها بپردازیم.

اما تا زمانی که یک میانبر به نام معلم خصوصی وجود دارد، چرا باید سراغ یک درس پرهزینه (از نظر زمان، انرژی و هزینه) برویم، در حالی که با کمک یک معلم خصوصی می توانید در کمترین زمان به نتیجه برسید. زمان راه و با هزینه های مشابه مدرسه و حتی کمتر. درسهای خصوصی استادبانک روشی کوتاه و غیررسمی برای یادگیری است.

مؤسسه آموزشی خصوصی استادبانک به منظور کوتاه کردن فرآیند یادگیری و کسب موفقیت تحصیلی، برای هر درس و سایر دروس، یک معلم خصوصی ذیصلاح را به عنوان معلم ریاضی استخدام کرده است. و یکی که ممکن است با آن مشکل داشته باشید. اگر به شما توضیح دهیم که چگونه یک معلم خصوصی قابل اعتماد را در این پلتفرم استخدام کنید یا تعداد دوره ها و مهارت های موجود در خدمات آموزش شخصی این گروه را به شما بگوییم، مطمئناً شگفت زده خواهید شد.

ما به دنبال معلمان با استعداد هستیم

اگر معلمان حرفه ای خارج از پلتفرم های آموزشی معتبر باشند، بسیار دشوار است. پلتفرمی مانند استادبانک به شما این امکان را می دهد که از بین بیش از 2000 مدرس فعال و آموزش دیده در زمینه تدریس خصوصی به راحتی معلم مورد نیاز خود را بیابید. استادبانک برای سهولت در گزینش کلیه اساتید تدریس را از فیلترهای ویژه رد کرد. مثلاً تمام سوابق تدریس آنها را در مراکز آموزشی مختلف اندازه گیری کرد و تعداد دانش آموزان موفق را بررسی کرد. او فقط به اساتید خود اجازه تدریس دروس مرتبط با رشته تحصیلی خود را می داد که سال ها تجربه تدریس آن درس و تدریس آن را به روش های مختلف داشتند.

تمامی این ارزیابی ها و تست ها به صورت امتیاز و ستاره در پروفایل هر معلم نمایش داده می شود. بخش رزومه و یادداشت های کاری معلم صحت این بررسی ها و رتبه بندی ها را اثبات می کند و شما به راحتی می توانید این بخش از اطلاعات معلمان را در پروفایل آنها مشاهده کنید.

دانش معلم برای یادگیری

شناختن و اعتماد کامل به یک معلم خصوصی کار آسانی نیست. اطلاعات تخصصی و آموزشی معلم خصوصی تحت هیچ شرایطی در دسترس شما نیست. هیچ موسسه یا مدرسه ای این اطلاعات را با جزئیات در اختیار شما قرار نمی دهد. اما در استادبانک قبل از اولین جلسه کلاس با استاد خود به خوبی آشنا می شوید.

می توانید کیفیت تدریس معلم را با شرکت در نظرسنجی از دانش آموزان معلم سابق و میزان رضایت آنها از تدریس معلم اندازه گیری کنید. با کمک رزومه و سوابق تدریس می توانید سطح تجربه و تحصیلات استاد را بررسی کنید و عملکرد او را در جلسات تدریس خصوصی و رتبه بندی و ستاره های اساتید مشاهده کنید. در واقع، استادبانک تمام اطلاعات مورد نیاز برای یافتن معلم خصوصی مورد نیاز خود را در اختیار شما قرار داده است که بهترین در این بستر تدریس خصوصی است.

مهمترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک چیست؟

قیمت شهریه خصوصی متناسب با بودجه دانشجو می باشد

بسیاری از والدین و دانش آموزان از خود می پرسند که آیا هزینه مدرسه خصوصی با مهارت های تدریس معلم برابر است یا خیر؟ آیا شهریه معلم منتخب ارزش دارد یا خیر؟ دستیابی به این باور که فقط برای مهارت تدریس معلم هزینه می کنید با کمک استادبانک امکان پذیر است. زیرا این گروه با توجه به تخصص و مهارت تدریس معلمان را جذب می کند و بر اساس این مهارت ها حق الزحمه کنفرانس ها را تعیین می کند.

علاوه بر این، اگر قیمت کلاس خصوصی و مالیات برای شما مهم است در کنار کیفیت تدریس اساتید با مراجعه به بخش رتبه بندی اساتید در استادبانک می توانید معلم خصوصی مورد نظر خود را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. پنج ستاره و VIP بر اساس سابقه تدریس آنها

تمام مهارت های شغلی و تحصیلی را بیاموزید

چه درس ها و مهارت هایی از یک معلم خوب نیاز دارید؟ استادبانک به شما نزدیک است. او می تواند معلمان خوب از پایه و همه دروس موجود در آن را تا مقطع متوسطه اول، دروس متوسطه دوم مانند کلاس های فیزیک و امتحانات معرفی کند. این رشته دارای معلمان حرفه ای برای اکثر دوره های دانشگاه است. استادبانک با آموزش مهارت های مختلف مانند زبان های برنامه نویسی و انواع نرم افزارها می تواند به شما در یافتن شغلی سودمند کمک کند.

استادبانک به دلیل صندوق تحصیلی کانادا، صندوق آموزش ایالات متحده و سایر بورسیه ها، مهاجرت کاری، نمرات بالا در آزمون آیلتس و FEL، مصاحبه های شغلی موفق یا شخصیت قوی شناخته شده است. مکالمه زبان بین المللی جهانی زیرا این مجموعه خدمات معلم خصوصی را در تمامی دروس پایه دانشگاهی و تمامی مهارت ها مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی ارائه می دهد.

کلید تدریس در استادبانک چیست؟

مسیر موفقیت تحصیلی را با استادبانک دنبال کنید

در صورت ورود به مجموعه تدریس خصوصی استادبانک می توانید علاوه بر جستجوی مدرس خصوصی، از خدمات دیگر این مجموعه نیز استفاده کنید، از جمله دسترسی به مجله آموزشی استادبانک برای مطالعه مقالات و مباحث دانشگاهی در زمینه های مختلف و از Private Tutor Mag برای انتخاب. از یک معلم خصوصی یا یک معلم آنلاین. استفاده شخصی. این اپلیکیشن استادبانک برای دسترسی به منابع مطالعاتی و نمونه سوالات امتحانی در دسترس شماست.

هیچ بهانه ای برای موفقیت تحصیلی و موقعیت های بالا وجود ندارد. چرا که پلتفرمی قابل اعتماد مثل استادبانک آمده است تا همه آن بهانه ها را از ذهن شما دور کند و بجای آن بذر امیدی را در دل شما بکارد. در استادبانک نمی توان از فعل استفاده کرد، اما هدف اصلی برنامه خواستن و پرداخت است. برای کسب نتایج عالی هم اکنون در سایت آموزش استادبانک ثبت نام کنید یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. تیم پشتیبانی استادبانک همیشه آماده است تا انتخاب شما را آسان کند.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: