بهترین زمان برای تمیز کردن صورت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین زمان برای تمیز کردن صورت
نوشته شده در دو شنبه 24 بهمن 1401
بازدید : 428
نویسنده : خبرنامه

پوست باید در تمام طول سال مراقبت شود. با این حال متخصصان پیشنهاد می کنند برای پاکسازی پوست صورت بهتر است پاییز، زمستان و اوایل بهار را انتخاب کنید.
در این زمان شدت تابش نور خورشید کمتر و تاثیر آن بر روی پوست کمتر است. پس از پاکسازی پوست شما بیشتر در معرض نور خورشید قرار می گیرد و شدت نور خورشید کمتر می شود. زمان تمیز کردن بهتر است.


متخصصان توصیه می کنند برای جوانسازی و تجدید پوست حداکثر بین 3 تا 6 ماه پوست را زیر نظر پزشک متخصص گرم و به آرامی تمیز کنید.
جدای از استفاده از ضد آفتاب و نوشیدن آب کافی، پاکسازی منظم پوست صورت یک راه مهم و اساسی برای بهبود طراوت و شادابی پوست است که همه باید آن را جدی بگیرند.


تفاوت بین پاکسازی صورت و پوست
پاکسازی صورت باید هر 2 تا 3 هفته یکبار انجام شود، اما تکرار درمان با تکنیک درمان صورت هر بار ضروری نیست و برای تمدید درمان صورت کافی است 1 تا 2 ماه دیگر مجددا مراجعه کنید.
در فرآیند پاکسازی پوست فقط از ماسک مخصوص برای پاکسازی پوست استفاده می شود و این دلیل ارزان بودن هزینه درمان است. در تکنیک درمان صورت علاوه بر تمیز کردن پوست، پوست با دست یا دستگاه های مخصوص ماساژ داده می شود که باعث افزایش هزینه می شود.
به دلیل استفاده از ماساژ صورت در روش صورت، خون سریعتر از طریق سیاهرگ ها جریان می یابد و در نتیجه باعث بهبود گردش خون و سلامت بافت می شود. https://fatemehhabashi.com/

عوارض صورت
شایع ترین عوارض صورت قرمزی و زخم شدن پوست در اثر فشار است. تا یک یا دو روز پس از پاکسازی از آرایش کردن یا استفاده از هرگونه محصول پوستی خودداری کنید.


پرسش و پاسخ در مورد فواید پاکسازی پوست

برای تمیز کردن پوست از چه وسیله ای استفاده می شود؟
برای تمیز کردن پوست با روش های ذکر شده در این فصل از دستگاهی به نام کارتریج یا سایش استفاده می شود. دستگاه کارتریج حاوی بسیاری از سوزن های نانویی است که به عمق پوست نفوذ کرده و تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند.


چرا باید پوست خود را تمیز کنید؟
همه افراد روی صورت خود غدد چربی زیادی دارند و این غدد مقدار زیادی چربی در سطح پوست ترشح می کنند. هنگامی که ترشحات این غدد برون ریز به سطح پوست نفوذ می کند، صورت چرب ظاهر می شود که باید آن را بشویید.


برای از بین بردن چربی پوست چه باید کرد؟
پوست های چرب بسیار مستعد ابتلا به آکنه هستند، برای تمیز کردن آن توسط یک پزشک حرفه ای باید به سالن زیبایی مراجعه کنید، زیرا تمیز کردن پوست چرب نیاز به تمیز کردن حرفه ای تر، درک اولیه و غیره دارد.


آیا پاکسازی پوست مضر است؟
با توجه به اینکه هیچ درمان شناخته شده ای کاملا بی ضرر نیست، پاکسازی پوست نیز عوارض جزئی و موقتی دارد که به سرعت ناپدید می شوند. بنابراین، می توانید شایعات منتشر شده در مورد آن در برخی منابع اطلاعاتی را نادیده بگیرید


آیا پاکسازی پوست خوب است؟ آموزش پاکسازی پوست فاطمه حبشی
بله، پاکسازی پوست باعث بهبود گردش خون در صورت می شود و به لطف داشتن پوستی سالم، پوست حتی پس از پاکسازی نیز مرطوب و تغذیه می شود.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: