آشنایی کامل با سی آر ام اوج
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آشنایی کامل با سی آر ام اوج
نوشته شده در یک شنبه 30 آذر 1399
بازدید : 101029
نویسنده : خبرنامه

CRM به عنوان بهترین برنامه CRM شناخته می شود، مفهوم CRM و برنامه های CRM به طور جداگانه توضیح داده خواهند شد. همانطور که معلوم است، سی رام یک فرایند مدیریت رابطه برنامه ریزی شده برای مشتریان کسب و کار موجود و آینده است. هر استراتژی یا روشی تعامل مشتری را با استفاده از داده ها می سازد، بهبود می بخشد و مدیریت می کند، مفهوم CRM را بالا می برد. اما امروز اگر از کسی پرسیده شود CRM کیست؟ بیشتر پاسخ ها ابزار و فناوری CRM (نرم افزار CRM) هستند.
یک وب سایت معتبر شام در گزارش جامع خود برای پاسخ به سوال CRM وجود دارد؟ قلب تپش به هر کسب و کار در حال توسعه معرفی شده است. در واقع یک برنامه CRM یا سیستم ابزار مناسب برای جمع آوری، سازماندهی و تجزیه و تحلیل داده های مشتری، برقراری ارتباط با آنها را آسان تر و مفیدتر می کند.
به طور خلاصه نرم افزار CRM ابزاری هوشمند و تکنولوژیکی برای مدیران سازمان است تا به تمام اهداف سازمانی با سرعت بالا و دقت سیستماتیک و برنامه ریزی شده دست یابند. این برنامه ها ابزاری برای درک وضعیت فعلی سازمان و برنامه ریزی برای آینده آن هستند و معمولاً شامل واحدهای مختلف ارتباط با مشتری، خدمات پس از فروش، تبلیغات، دست زدن، ذخیره سازی، اتوماسیون اداری، مدیریت عملیات، تجزیه و تحلیل داده ها و هوش کسب و کار، مرکز تماس، باشگاه وفاداری مشتری، مدل ساز و غیره هستند.
مزایای بسیاری در استفاده از نرم افزار CRM است که فراتر از تسهیل فرایندهای کسب و کار روزانه وجود دارد. CRM نه تنها به شرکت ها کمک می کند تا اطلاعات خود را ذخیره کنند و تغییرات خود را پیگیری کنند، بلکه منجر به توسعه فروش بلند مدت نیز خواهد شد. این برنامه ها می توانند نقش مهمی در صرفه جویی در وقت، هزینه های سازمانی و بهبود کارایی و تاثیر تیم های فروش داشته باشند. اما بهترین راه برای تصمیم گیری استفاده از کتابچه راهنمای انتخاب نرم افزار CRM است.

بیشتر مطالعه کنید: 

https://www.owj.io/what-is-CRM






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: